مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خبر داد:

جابجایی 850 هزار تن بار در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در سه ماه اول سال جاری در حدود 850 هزار تن کالا در استان اردبیل جابجا شده است.

کد مطلب: ۸۳۵۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
جابجایی 850 هزار تن بار در استان اردبیل

علی رحمتی درجریان بازدید از شهرک حمل و نقل اردبیل با بیان اینکه در این مدت 64 هزار فقره بارنامه صادر شد، اظهار کرد : گندم، آب معدنی، گازوئیل، سیب زمینی، آرد، سیر و انواع تخته بیشترین کالاهای جابجا شده فصل بهار است .

عضو شورای اداری استان اردبیل از فعالیت 87 شرکت حمل و نقل کالا با بیش از 7 هزار دستگاه کامیون با عمر میانگین 18 سال در استان خبر داد و گفت: سالانه 3 میلیون تن بار در استان توسط رانندگان تلاشگر این شرکت‌ها جابجا می‌شود .

عضو کمیسیون ایمنی راه‌های استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان، گزارشی از اقدامات انجام یافته و برنامه‌های در دست اجرای سازمان راهداری به آنان ارائه داد و پس از استماع مشکلات و درد و دل‌های رانندگان دستورات لازم را برای حل مسائل و مشکلات آنان صادر کرد .

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان با اشاره تلاش‌ها و برنامه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای حل مشکلات رانندگان اظهار امیدواری کرد با حل مسائل و مطالبات قانونی این تلاش‌گران عرصه حمل و نقل شاهد توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور و استان در سال حمایت از کالای ایرانی باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار