استاندار اردبیل:

شهرک‌های صنفی در استان اردبیل ایجاد می‌شود

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت: بر اساس تفاهم‌نامه سه جانبه بین اتاق اصناف، شرکت شهرک‌های صنعتی و اتاق اصناف شهرک صنوف در مرکز استان احداث می‌شود.

کد مطلب: ۸۳۵۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
شهرک‌های صنفی در استان اردبیل ایجاد می‌شود

اکبر بهنامجو در جلسه ساماندهی صنوف مزاحم در اردبیل اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه سه جانبه‌ای که بین اتاق اصناف، شرکت شهرک‌های صنعتی و اتاق اصناف به امضاء رسیده است شهرک صنوف در مرکز استان احداث می‌شود .

وی افزود: انتقال کسب و کارهایی که سبب ایجاد مزاحمت برای شهروندان و موجب آلودگی‌های صوتی و زیست محیطی می‌شوند و در افزایش حجم ترافیک موثر هستند از هسته مرکز شهر اردبیل ضرورت دارد .

استاندار اردبیل از دستگاه‌های متولی و اصناف خواست تا در انتقال صنوف اولویت با اصنافی مانند آهن فروشان و نمایشگاه‌های خودروهای باری باشد .

در این جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، شهردار اردبیل و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، نمایندگان ادارات کل راه و شهرسازی و بازرگانی، اصناف و برخی اتحادیه های صنفی به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند .

در پایان این جلسه مقرر شد شرکت شهرک‌های صنعتی استان طبق صورتجلسه انجام یافته با اصناف و با همکاری و هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری اردبیل نسبت به احداث شهرک صنوف اردبیل در زمینی به مساحت 300 هکتار اقدام کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار