پذیرش بیش از 26هزار نفر در مراکز اسکان فرهنگیان آذربایجان شرقی

تبریز(پانا)- معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از اسکان 26 هزار و 208 نفر روز گردشگر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان تا 14 تیرماه 97 خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۵۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش بیش از 26هزار نفر در مراکز اسکان فرهنگیان آذربایجان شرقی

بهروز اصغری اردلانی در گفت و گو با خبرنگار پانا با اعلام اینکه تا به امروز 26 هزار و 208 نفر روز در مراکز اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده اند، اظهار داشت: این افراد در مدارس، خانه های معلم و باشگاه های فرهنگیان نواحی و مناطق استان اسکان یافته اند.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت:از این تعداد 10 هزار و 483 نفر و 2 هزار و 912 خانوار در این مراکز اسکان یافته اند.

اصغری از آمادگی 270 مدرسه با 2 هزار و 351 کلاس درس و 38 پایگاه در استان برای اسکان میهمانان فرهنگی در تابستان امسال خبر داد.

وی با اشاره به افزایش دما در چند روز اخیر و ادامه روند آن، پیش بینی کرد: پذیرش اسکان فرهنگیان در روزهای آتی افزایش یابد و در این خصوص گفت: تمامی تدابیر لازم در خصوص تجهیزات محل های اسکان توسط آموزش و پرورش استان اندیشه شده است.

گفتنی است، استان آذربایجان شرقی بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین استان ناحیهٔ شمال غربی ایران محسوب می‌شود که دارای آب و هوای سرد کوهستانی بوده و کلّ محدودهٔ استان را کوه‌ها و ارتفاعات تشکیل داده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار