مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی در اراک برگزار شد

اراک(پانا)- مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با حضور ۲۵۴ متسابق در رشته‌های حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء، کل، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان و دعاخوانی در اراک برگزار شد و با شناخت نفرات برتر پایان یافت.

کد مطلب: ۸۳۵۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی در اراک برگزار شد

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در مراسم اختتامیه این دوره از رقابت ها با بیان اینکه تمام آیات قرآن درس زندگی است گفت: فتوحات قرآنی مهمترین اتفاقی است که در افراد می توانند در طول زندگی خود به آن دست یابند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: اهل‌بیت(ع) قرآن ناطق، مفسران، معلمان و هادیان قرآن هستند و جامعه قرآنی باید علاوه بر توجه به کتاب نورانی قرآن، اهل بیت(ع) را نیز مورد توجه جدی قرار دهند.

وی ادامه داد: قرآن سند زنده و ارزشمندی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی و مجاهدت جامعه قرآنی، تفسیر واقعی قرآن در جامعه نمود پیدا کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآن اوقاف به میزبانی استان مرکزی بیان کرد: امیدواریم از این رخداد مهم به عنوان فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ قرآنی بهره مند باشیم.

استاندار مرکزی نیز گفت: امروز جمهوری اسلامی افتخار می کند که معتقد است پیروزی‌ها و موفقیت‌ها زیر سایه قرآن وجود دارد و اگر شکستی هم در ظاهر باشد حکمتی در آن وجود دارد.

سیدعلی آقازاده افزود: امید است بتوانیم در راستای بهره‌برداری هرچه‌بهتر از آموزه‌های قرآن کریم و بهره‌گیری از فرامین قرآن و عترت و احکام اسلام سرآمد باشیم.

در این مراسم از نفرات برتر چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم همچنین نفرات برتر طرح تربیت حافظان تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار