سفر یکروزه استاندار به بخش کوهین؛

ادای احترام استاندار قزوین به مقام شامخ شهدای کوهین

قزوین (پانا) - استاندار قزوین در جریان سفر به بخش کوهین، با حضور در تپه نورالشهدای این شهر و قرائت فاتحه برسر مزار 2 شهید گمنام، به مقام شهدای شامخ این بخش ادای احترام کرد.

کد مطلب: ۸۳۵۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
ادای احترام استاندار قزوین به مقام شامخ شهدای کوهین

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین ،عبدالمحمد زاهدی" امروز شنبه در ادامه سفر خود،با حضور در منزل شهید حسن خان جهانی، یاد و خاطره این شهید را گرامیداشت.
وی، احترام به شهدا را وظیفه شرعی همه مسئولان نظام مقدس دانست و گفت: در واقع با انجام این وظیفه، به نوعی دین خود را به این عزیزان و خانواده های محترم آنان ادا می کنیم.
زاهدی ادامه داد: شهدا الگوهای بی همتایی هستند که با نثار خون خود علاوه بر حفظ و پاسداشت آرمان های انقلاب، چراغ راه را برای نسل جوان و آینده روشن ساختند.
وی با بیان اینکه شهدا با ایثار جان خود در راه اسلام و حفظ تمامیت ارضی کشور تلاش کردند، یادآور شد: همه ما باید در ادامه راه، خود را وامدار خون های ریخته شده در پای نهال مقدس انقلاب دانسته و در امر خدمت رسانی به مردم این سرزمین تلاش مضاعف داشته باشیم.
استاندار قزوین و هیات همراه در ادامه، از واحد 25 هزار تنی ذخیره سازی گندم بهنان قزوین بازدید به عمل آورد.
مدیرکل جهاد کشاورزی قزوین در این بازدید میزان ذخیره سازی گندم استان را 360 هزار تن دانست و گفت: خوشبختانه امسال کیفیت سن زدگی و پروئین این محصول با اقدام های صورت گرفته نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است.
فاطمه خمسه اضافه کرد: در سال جاری تاکنون 120 هزار تن گندم خریداری و 34 میلیارد ریال نیز به گندم کاران پرداخت شده است.
حضور در شورای اداری بخش، بازدید از چند واحد تولیدی و افتتاح چند طرح عمرانی از جمله برنامه های سفر یک روزه استاندار قزوین به بخش کوهین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار