دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان

هفته سوم مسابقات اسبدوانی تابستانه کشور در بندرترکمن برگزار شد

گرگان(پانا)-هفته سوم مسابقات اسبدوانی کورس تابستانه کشور با رقابت ۶۵ چابکسوار در مجموعه سوارکاری شهرستان بندرترکمن برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۵۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
هفته سوم مسابقات اسبدوانی تابستانه کشور در بندرترکمن برگزار شد

حکیم ایگدری دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان در بندرترکمن اظهار داشت: هفته سوم مسابقات اسبدوانی کورس تابستانه کشور شامگاه جمعه با شرکت 65 چابکسوار در مجموعه سوارکاری شهرستان بندرترکمن برگزار شد.

وی افزود: در هفته سوم مسابقات اسبدوانی کورس تابستانه 65 راس اسب در 6 دور به مسافت یک‌هزار متری با هم رقابت کردند.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تصریح کرد: در دور نخست این مسابقات آرمین آق آتابای با اسب آرای‌گزل، دور دوم متین جرجانی با اسب شیم‌بو، آق‌اویلی بشگرد در دور سوم با اسب تاسارا و در دور پنجم با اسب آی‌گل بر سکوی نخست ایستادند و در دور چهارم پیمان قلرعطا با اسب کورلین و در دور ششم ستار مهرانی با اسب سون استار عنوان‌های نخست را کسب کردند.

ایگدری اظهار کرد: در پایان این هفته از رقابت‌ها به مالکان، چابکسواران و مربیان برتر بیش از 729 میلیون و 750 هزار ریال جایزه نقدی اهدا شد.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تصریح کرد: هفته چهارم کورس سوارکاری تابستانه کشور در بندرترکمن هفته آینده برگزار می‌شود.

ایگدری با بیان اینکه در مسابقات کورس تابستانه اسب‌هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد با هم رقابت می‌کنند، تاکید کرد: در فصول مختلف مسابقات سوارکاری در پیست‌های سوارکاری شهرستان‌های آق قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس در استان گلستان برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار