دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان

هفته قهرمانی مسابقات اسب‌دوانی تابستانه کشور در بندرترکمن برگزار شد

هفته سیزدهم و قهرمانی مسابقات اسب‌دوانی کورس تابستانه کشور با رقابت ۷۷ چابک‌سوار در مجموعه سوارکاری شهرستان بندر ترکمن برگزار شد.

کد مطلب: ۶۶۷۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان،حکیم ایگدری دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان در بندرترکمن اظهار داشت: هفته سیزدهم و قهرمانی مسابقات اسب‌دوانی کورس تابستانه کشور امروز با شرکت 77 چابک‌سوار در مجموعه سوارکاری شهرستان بندرترکمن برگزار شد.

وی افزود: در هفته سیزدهم و قهرمانی مسابقات اسب‌دوانی کورس تابستانه 77 راس اسب در 7 دور به مسافت یک‌هزار و یک‌هزار و 550 متری با هم رقابت کردند که در پایان نورمحمد بهادر سوارکار برتر این رقابت‌ها شد.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تصریح کرد: در پایان این هفته از رقابت‌ها، رامین قهرمانی با اسب دلدل در دور نخست این رقابت‌ها اول شد ودر دورهای دوم وچهارم آرمین آق‌آتا‌بای با اسب‌های ای‌هان2 و سهند 110 زودتر از رقبا از خط پایان گذشت.

وی تصریح کرد: نورمحمد بهادر در دورهای سوم، پنجم وششم با اسب‌های دمبرمز، خان یلمه و چه‌گوارا برتر شد و در دور پایانی هم یاسر جرجانی با اسب فرسام پیروز شد.

ایگدری اظهار کرد: در پایان این هفته از رقابت‌ها به مالکان، چابک‌سواران و مربیان برتر بیش از 791 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان اظهار داشت: کورس اسبدوانی پائیزه کشور هم در آبان ماه در پیست سوارکاری گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

وی افزود: هیئت سوارکاری آق‌قلا به دنبال برگزاری مسابقات به مدت 4 هفته در این شهرستان هستند که درصورت محقق شدن این خواسته شاهد برگزاری این رقابت‌ها به مدت 4 هفته در آق‌قلا خواهیم بود.

ایگدری با بیان اینکه در مسابقات کورس تابستانه اسب‌هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد با هم رقابت می‌کنند تاکید کرد: در فصول مختلف مسابقات سوارکاری در پیست‌های سوارکاری شهرستان‌های آق قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس در استان گلستان برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار