استیلی: برنامه‌های تیم المپیک با قدرت پیش می‌رود

تهران (پانا) - مدیر تیم المپیک ایران از برنامه‌های آماده سازی این تیم ابراز رضایت کرد.

کد مطلب: ۸۳۵۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
استیلی:  برنامه‌های تیم المپیک با قدرت پیش می‌رود

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی درباره دیدار زلاتکو کرانچار با رئیس فدراسیون و حضور وی در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: نشست بسیار خوبی را با ریاست محترم فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت رئیسه داشتیم و در این جلسه مدیران فدراسیون، حمایت کامل و قاطع خود را از برنامه‌ریزی‌های تیم المپیک ایران اعلام کردند. شخص آقای تاج هم در این نشست بر همراهی باشگاه‌ها با همه تیم‌های ملی تأکید کرد که این موضوع و حمایت رئیس و هیئت رئیسه فدراسیون باعث دلگرمی ماست. من هم سعی کردم در جلسه با هیئت رئیسه، گزارش‌های مربوط به وضعیت تیم المپیک در مقطع کنونی را ارائه دهم.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های مربوط به تیم المپیک ایران با قدرت و جدیت پیش می‌رود. این تیم هم‌اکنون در اردو قرار دارد و کادر فنی تیم المپیک پس از برگزاری اردوهای انتخابی، کار جدی را برای آماده‌سازی تیم آغاز کرده است. در ادامه اردوهایی برای آماده‌سازی هر چه بیشتر تیم المپیک تشکیل می‌شود و با بهترین‌ها راهی جاکارتا می‌شویم.

استیلی درباره گروه ایران در رقابت‌های فوتبال بازی‌های آسیایی جاکارتا بیان داشت: به‌هرحال رقبای ما در این گروه، حریفان سختی محسوب می‌شوند. به همین دلیل ما باید خودمان را آماده رویارویی با هر حریفی کنیم. از روز گذشته تلاش گروه آنالیز تیم المپیک برای کسب اطلاعات لازم از حریفان آغاز شده و به طور حتم، کادر فنی با اطلاع کامل از شرایط حریفان تیم را به میدان می‌فرستد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار