چارلی و کارخانه شکلات سازی آماده اجرا شد

تهران ( پانا) - فریبا دلیری از آماده شدن تازه ترین نمایش اش با نام چارلی و کارخانه شکلات سازی برای اجرا در تالار هنر خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۴۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
چارلی و کارخانه شکلات سازی آماده اجرا شد

این کارگردان شناخته شده تئاتر و تئاتر عروسکی درباره این نمایش گفت: چارلی و کارخانه شکلات سازی بر اساس قصه ای از رولد دال برای صحنه آماده شده و قرار است در هفته سوم تیر ماه در تالار هنر برای عموم اجرا شود.

فریبا دلیری بازیگران این نمایش زنده عروسکی را آرش صادقیان حقیقی، آرین ناصری مهر،شیرین کاشفی، محمود صامت ، محیا نمازی ،امیر رضا جدیدی ،پدرام زنجانی، هلیا نصراللهی، محمد رضا اصغری و سورنا نجفی معرفی کرده و افزود: در این نمایش تعدادی از بازیگران نوجوان نیز با ما همراهی می کنند.

وی بازی دهندگان عروسک را مهبد فیضی ،آوا ناصری مهر ،احسان سامانی منش و پیرایه پیروزنیا و بازیگران افتخاری این اثر جذاب را نوید فرحمرزی، روشنک کریمی ، مینووش رحیمیان و امیر محمد انصافی معرفی کرد که در بخش های تصویری با گروه همراهی می کنند.

این کارگردان تئاتر چارلی و کارخانه شکلات سازی را یکی از دشوارترین آثار روددال برای اجرا معرفی کرد که به دلیل فضاسازی های متنوع و پروداکشن سنگین به طراحی های متعدد نیاز دارد.

طراحی صحنه این نمایش را مهدی نیک روش، ساخت دکور را امیر عباس کبوتر صحرایی ، طراحی و ساخت تصاویر را رامین بهادری ، طراحی و ساخت عروسک و لباس اومپاها و آکسسوار را شیدا صفوی ، طراحی لباس را فاطمه نمازی، طراح حرکت را مهبد فیضی وطراحی گریم را فریبا دلیری بر عهده دارند.

سعید ناصری مهر نیز مدیر تولید این نمایش ، پونه عسگر خانی نیز دستیار کارگردان ، بازی گردان کودکان آرین ناصری مهر و مدیران صحنه احسان سامانی منش و مهرنوش دلیری هستند.

حمید رضا شجاعی آهنگسازی را بر عهده دارد و پانیذ شهرستانی و حمید رضا شجاعی ترانه هایی که توسط هادی حسنعلی سروده شده را می خوانند.

از دیگر عوامل این اثر نمایشی، عکاس سهیل دلیری ، طراح پوستر و بروشور محمد حسین توکلی، طراح نورعلی اشرف سماعی ، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای زهرا شایان فر، تبلیغات فضای مجازی آرش صادقیان حقیقی و رامین بهادری ، ضبط تصاویر در استودیوسهیل و ساخت ماکت صحنه پیرایه پیروزنیا هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار