مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل:

۷۱درصد واجدین شرایط در اردبیل کارت ملی هوشمند گرفته اند

اردبیل (پانا) - مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل از صدور بیش از ۷۸۵هزار کارت ملی هوشمند در مناطق مختلف استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۴۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
۷۱درصد واجدین شرایط در اردبیل کارت ملی هوشمند گرفته اند

اسدالله حسن زاده در نشست با فرماندار مشگین شهر گفت: جمعیت واجد شرایط استان برای دریافت کارت ملی هوشمند حدود 976هزار می باشد که تا کنون بیش از 71درصد موفق به دریافت کارت ملی هوشمند شده اند .

وی گفت با توجه به کاربردی شدن کارت هوشمند ملی در کشور ضرورت دارد اهالی باقی مانده استان هرچه سریعتر نسبت به دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کنند چرا که در آینده نزدیک ارائه خدمات مختلف دولتی و خصوصی فقط از طریق کارت هوشمند ملی امکان پذیر خواهد بود .

مدیرکل ثبت احوال استان اضافه کرد: اخیرا با هدف دسترسی اهالی ساکن در مناطق محروم روستایی و عشایری پایگاههای سیار صدور کارت هوشمند در استان راه اندازی شده است .

حسن زاده خاطر نشان کرد: خوشبختانه شهرستان مشگین شهریه رغم گستردگی در صدور کارت ملی هوشمند وشناسنامه مکانیزه شهرستان برتر استان است بطوری که تا کنون بیش از 72درصد از جمعیت واجد شرایط شهرستان مشگین شهر کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند که از میانگین استانی بیشتر می باشد .

در این نشست اکبر صمدی با بیان اینکه از کل جمعیت شهرستان 116هزار نفر واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند می باشند، خواستار ارتقای نمایندگیهای ثبت احوال در مراکز بخش های تابعه به اداره شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار