مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان خبر داد:

۱۷ فضای آموزشی جدید در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد

سمنان (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان از کمبود مدارس در شهرک‌های مسکن مهر استان خبر داد و گفت: بر این اساس ساخت ۱۷ واحد آموزشی در دستور کار این سازمان قرار دارد.

کد مطلب: ۸۳۴۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
۱۷ فضای آموزشی جدید در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد

سعید هژبری ضمن بیان اینکه در شهرهای استان هرکجا مسکن مهر ایجاد شد به طبع آن مدارس نیز باید ساخته شود، ابراز داشت: تراکم مسکن مهر در استان بسیار بالا است به‌عنوان‌مثال در شهری مانند سمنان ۱۲هزار واحد مسکونی در ساخت وجود دارد که در حال اسکان گیری هستند و باید در آن‌ها مدارس ساخته شود.

وی بابیان اینکه یکی از مشکلات موجود مدارس فرسوده است، اظهارکرد: در محله‌های قدیم شهرهای استان با مدارسی مواجه هستیم که به دلیل قدیمی بودن فرسوده و نیازمند بازسازی هستند که در صورت تأمین اعتبارات لازم این مدارس شناسایی و بر اساس اولویت نوسازی خواهند شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها در صورت تأمین اعتبارات لازم ۱۷فضای آموزشی در هفته دولت سال جاری بهره‌برداری و به مجموعه مدارس استان افزوده خواهد شد.

سعیدهژبری افزود: با توجه به اهمیت آموزش استفاده از ظرفیت خیران می‌تواند به تکمیل طرح‌های آموزشی شتاب بیشتری بخشد؛ لذا به‌کارگیری خیران در اجرای نوسازی و ساخت مدارس به‌طورجدی پیگیری می‌شود و امیدواریم با مشارکت عموم و نهادهای مختلف و مؤسسات خیریه بتوانیم شاهد افتتاح این پروژه‌ها در استان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار