مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز: سازمان تبلیغات اسلامی راهبردی‌ترین نهادفرهنگی در توسعه آموزه‌های دینی است

کرج (پانا) - مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز به مناسبت سالگرد تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در راستای توسعه و توریج آموزه ها و نهادینه کردن شعائر دینی در جامعه تأسیس شد.

کد مطلب: ۸۳۳۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز: سازمان تبلیغات اسلامی راهبردی‌ترین نهادفرهنگی در توسعه آموزه‌های دینی است

سیدعباس مسعودی اظهار کرد: پتاسیل های سازمان تبلیغات اسلامی در جذب جوانان و نوجوانان به ارزش ها و مفاهیم دینی را خوب و مثبت ارزیابی کرد و گفت:سازمان تبلیغات اسلامی با بهرگیری از پتاسیل روحانیون مستقر و مبلغین اعزامی نقش مهمی را در آگاهی بخشی دینی به آحاد جامعه ایفا می‌کند.

مسعودی، ثبت ۳۰۰۰ هیئت مذهبی شناسامه دار تحت نظارت مستقیم سازمان تبلیغات اسلامی در البرز را گامی مهم در نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی و حسینی در جامعه خاطر نشان کرد.

وی وجود ۱۰۰ موسسه قرآنی و ۷۰ کانون فرهنگی دینی را از دیگر پتاسیل های تبلیغات اسلامی البرز در زمینه نشر معارف اسلامی و قرآنی در سطح استان خاطر نشان کرد.

مسعودی، سخنرانی با مضمون و محتوای دینی و اثرگذار با توجه به مناسبت های ملی و مذهبی به هدف تنویر افکار عمومی،اجرای بیش از ۸۰۰ گفتمان راهبردی در زمینه مختلف از قبیل عفاف و حجاب،اسلام،انقلاب و غیرهدر طول سال،جلسات پرسش و پاسخ،جلسات متنوع و جذاب قرآنی از قبیل کلاس های روخوانی و روانخوانی،تلاوت،محفل انس،تفسیر، مشارکت در رفع آسیب های اجتماعی از قبیل طلاق،فقر،حاشیه نشینی،اعتیاد،همکاری در زمینه رفع مشکلات روستاها و شهرهای استان را از مهمترین اقدامات روحانیون مستقر البرز خاطر نشان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز برگزاری همایش های قرآنی و فرهنگی با سایر دستگاه های استان را از دیگر اقدامات تبلیغات اسلامی البرز در این استان برشمرد و گفت:با همکاری روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز و شرکت توزیع آب و برق استان همایش مصرف بهینه برق و آب با حضور ۴۰۰ روحانی از اقصی نقاط استان برگزار شد.

وی راه اندازی ۱۰ پایگاه آسیب اجتماعی در اقصی نقاط استان البرز را از دیگر اقدامات تبلغیات اسلامی البرز در راستای ریشکن سازی آسیب های اجتماعی بلکه مهار آنها برشمرد.

این مسئول،برگزاری دوره های آموزشی رسانه و فضای مجازی ویژه فعالان عرصه فرهنگی دینی از قبیل بانوان فرهیخته و روحانیون را از دیگر اقدامات این سازمان مردم نهاد به هدف آگاهی بخشی در این حوزه به جوانان جامعه برشمرد.

مسعودی، در پایان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با حمایت دولت و دستگاه ها اجرای استانها یکی از اثرگذار ترین نهادهای فرهنگی در نهادینه کردن آموزه های دینی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار