750 ویژه برنامه در پایگاه های اوقات فراغت تبلیغات اسلامی البرز

کرج (پانا) - مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز از راه اندازی 45 پایگاه اوقات فراغت ویژه جوانان و نوجوانان با همکاری روحانیون مستقر در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۳۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
750 ویژه برنامه در پایگاه های اوقات فراغت تبلیغات اسلامی البرز

سید عباس مسعودی، با اعلام این خبر افزود: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان وایام تعطیلی مدارس به هدف جذب جوانان به برنامه ها و فعالیت های فرهنگی مساجد، این پایگاه ها در اقصی نقاط استان البرز راه اندازی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، خاطر نشان کرد: دشمنان از هر فرصتی به منظور ایجاد انحراف فکری و عقیدتی در ذاکره نسل جوان ما بهره می برد به همین منظور راه اندازی این پایگاه های گامی مهم در راستای جهت بخشی به زندگی جوانان در جامعه اسلامی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، ضمن اشاره به اینکه ۷۵۰ ویژه برنامه فرهنگی در ۴۵ پایگاه اوقات فراغت در این استان برگزار می‌شود؛کلاس های احکام،رفع شبهات دینی،جلسات پرسش و پاسخ،جلسات قرآنی از قبیل روخوانی و روانخوانی،تفسیر،مسابقه کتابخوانی،مسابقات ورزشی از قبیل دو میدانی،دوچرخه سواری،شنا،اردو های زیارتی و تفریحی،کلاس آموزشی ریاضی،عربی و زبان انگلیسی را از مهمترین برنامه های روحانیون در پایگاه های اوقات فراغت خاطر نشان کرد.

این مسئول فرهنگی، خاطر نشان کرد: با توجه به گرایش روز افزون جوانان به رسانه و نرم افزار های موجود در فضای مجازی روحانیون مستقر در پایگاه های اوقات فراغت برگزاری دوره های آموزشی فضای مجازی ویژه این نسل بالقوه جامعه را در دستور کار خود قرار داده است.

وی گفت: امروز دختر و پسران جوان ما باید به خوبی با فرهنگ عفاف و حجاب آشنا شوند و حضور بعضی از جوانان با پوشش نامناسب در اماکن عمومی نشان از عدم اطلاع آنها از آموزه های دینی دارد که القاء آن به نسل جوان جامعه وظیفه دستگاه های فرهنگی و علاقمندان این حوزه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار