نبض کارگران صنایع ریسندگی و بافندگی کاشان کند می زند

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: نبض کارگران صنایع ریسندگی و بافندگی کاشان کند می زند.

کد مطلب: ۸۳۳۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
نبض کارگران صنایع ریسندگی و بافندگی کاشان کند می زند

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: نبض کارگران صنایع ریسندگی و بافندگی کاشان کند می زند.

سید جواد ساداتی نژاد با اشاره به شرایط بحرانی صنایع کاشان حضور فوری استاندار اصفهان به شهرهای کاشان و آران و بیدگل را یک ضرورت دانست و اظهار کرد: فضای کارگری در کاشان اورژانسی شده است و اگر به آنها رسیدگی نشود همه در آستانه تعطیلی پیش می رود.

وی افزود:60هزار کارگر کاشانی و حدود دو هزار تولیدکننده ریسندگی و بافندگی در این منطقه در انتظار رسیدگی فوری به مشکلاتشان و رفع تعطیلی کارخانجات خود هستند.

ساداتی نژاد، با توجه به نوسانات بازار ارز و شرایط حساس و خطیر کاهش تولیدات نساجی و فرش ماشینی در کاشان بدنبال کاهش نقدینگی برای تامین مواد اولیه گفت: :اکنون این خطوط تولیدشرایط لازم برای تأمین الیاف ندارند و در تأمین الیاف برای تهیه نخ ازنظر مالی دچار مشکل شدند و در بحران تعطیلی و توقف تولید و بیکاری کارگران خود هستند

وی، با توجه به نوسانات بازار ارز و شرایط حساس و خطیر کاهش تولیدات نساجی و فرش ماشینی در کاشان بدنبال کاهش نقدینگی برای تامین مواد اولیه گفت: وزرای کار،اقتصاد و صنعت باید جلسه اضطراری برای رفع این مشکل تشکیل دهند.

ساداتی نژاد با اشاره به شرایط جنگ اقتصادی وحدت و همدلی سه قوا را راه برون رفت مشکلات دانست و اظهار کرد: از دولت انتظار می رود درجنگ اقتصادی با دشمن از قوی ترین، باهوش ترین، مقتدرترین، با ایده ترین و خلاق ترین نخبگان کشور در حوزه های اجرا، مدیریت و مشاوره کمک بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: دولت باید درعرصه جنگ اقتصادی اقتدار خودش را نشان دهد و با ارائه یک برنامه منسجم و گفت‌گوی صریح و شفاف و رو در رو با مردم و اطلاع رسانی و آموزش به مردم بتوان با جنگ روانی و اقتصادی دشمن مقابله کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار