استاندار فارس: ۴۰ میلیارد تومان پروژه با حضور وزیر بهداشت در فارس به بهره برداری رسید

شیراز (پانا) - استاندار فارس گفت: در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حدود ۴۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه های درمانی و بهداشتی در شهرستان آباده، اقلید، بوانات، مرودشت و کوار به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۸۳۳۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
استاندار فارس: ۴۰ میلیارد تومان پروژه با حضور وزیر بهداشت در فارس به بهره برداری رسید

اسماعیل تبادار در حاشیه بازدید از پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جمع خبرنگاران با اشاره به بهره برداری از ۲ بیمارستان محلی در بخش کامفیروز شهرستان مرودشت و بخش سرچهان شهرستان بوانات در سفر وزیر بهداشت به استان فارس یادآور شد: این بیمارستان ها خدمات مختلف درمانی و آموزشی ارایه می دهند.

نماینده عالی دولت در استان فارس ادامه داد: همچنین دو طرح جامع سلامت در شهرستان آباده و بیمارستان 32 تخت خوابی کوار نیز از جمله طرح هایی است که در سفر وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی به فارس مورد بهره برداری قرار گرفت.

تبادار با اشاره به بازدید وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی از پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: باید با در نظر گرفتن راهکارهای مهندسی و بر اساس طرح جامع، مجموعه ای کامل و در خور دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ساخته شود.

وی افزود: پردیس 200 هکتاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز باید بر اساس دارایی های این دانشگاه و کمک های استان و وزارتخانه به صورت باشکوه و جامع ساخته و مورد بهره برداری قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر اینکه بهداشت و درمان و گردشگری سلامت یکی از بنیان های اساسی اقتصاد استان فارس محسوب می شود، گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز یکی از دانشگاه های برتر کشور است که با وجود استادان و ظرفیت های بالای انسانی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار