رئیس ‌مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور

رئیس ‌مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور: 37 درصد از مدارس ما را خیران ساخته‌اند

گرگان(پانا)-رئیس ‌مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشوردر بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان گلستان اعلام کرد که ۳۷ درصد از مدارس کشور را خیران ساخته‌اند.

کد مطلب: ۸۳۳۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس ‌مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور: 37  درصد از مدارس ما را خیران ساخته‌اند

محمدرضا حافظی افزود: دین مقدس اسلام برای دانش فضیلت بالایی برخوردار است و آن را بالاتر از عبادت می‌داند.

وی تصریح کرد: ‌فضیلت دانش بالاتر از زیارت خانه خدا است و شما خیران فضایی را برای کسب دانش فرزندان این مرزو بوم مهیا می‌کنید و این کار بسیار ستوده است.

رئیس ‌مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور ادامه داد: بیش از گذ‌شته خیرین مدرسه‌ساز در مسیر علم و تربیت کشور تلاش می‌کنند و امروز مفتخر هستیم که 650 هزار خیر مدرسه‌ساز در کشور و بیش از هزار خیر در برون از مرزها داریم که در حال فعالیت هستند. آنان علاوه بر ساخت مدرسه در زمینه آموزش معلمان هم تلاش می کنند.

حافظی با بیان اینکه 10 درصد فرزندان این مرز و بوم در خارج از کشور زندگی می‌کنند،‌ گفت: ‌خیرین برای اینکه این فرزندان ایران زبان مادری و فرهنگ ایرانی خود را فراموش نکنند دست به‌کار شدند.

وی گفت: جامعه خیران در صدر جهان فعالیت می‌کنند و معلم ایرانی به همت خیران تدریس می‌کند تا ملیت و زبان در خارج از مرزها فراموش نشود.

حافظی یادآور شد: این حرکت که از دوران انقلاب آغاز شده است باید استمرار داشته باشد و ملت ما با درک بالا از موقعیت کشور این کار را انجام می دهند به طوری که ۳۷ درصد از مدارس ما را خیران ساخته‌اند. این مشارکت روز افزون است و هر سال از سال گذشته مشارکت بیشتر می‌شود.

رئیس ‌مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور افزود: ‌امیدواریم بسترهای فعالیت‌های خیرین مدرسه‌ساز را بیشتر به وجود بیاورند تا خیران بتوانند مشارکت بیشتری داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار