مسابقات والیبال نوجوانان آسیا در تبریز/

ایران با برد قهرمانی نوجوانان آسیا را آغاز کرد

ایران ۳- –۱ تایلند

تبریز (پانا)- دو تیم ایران و مالزی با پیروزی برابر حریفان خود به روز اول مسابقات خاتمه دادند.

کد مطلب: ۸۳۳۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
ایران با برد قهرمانی نوجوانان آسیا را آغاز کرد

روز اول مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا با برگزاری 6 دیدار به پایان رسید و در دو دیدار پایانی تیم های ایران و مالزی حریفان خود را شکست دادند.


دیدار بین دو تیم ایران و تایلند از دوازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان آسیا ساعت ۱۸:۳۰ در سالن پورشریفی تبریز برگزار شد.

تیم ایران در اولین مسابقه خود به مصاف تایلند رفت که ست اول این دیدار با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به نفع نوجوانان ایران به پیان رسید که نقش بردیا سعادتی نوجوان آینده دار ایران در این برد بسیار تاثیر گذار بود .ست دوم این دیدار همانند ست اول بازی در اختیار تیم ایران بود و تایلندی ها نتوانستند کار خاصی را در ست دوم انجام دهند که در نهایت تیم ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ موفق شد این گیم را نیز به نفع خود به پایان برساند.ست سوم بازی در حالی آغاز شد که تیم تایلند بر خلاف دو گیم قبلی بازی را بسیار خوب شروع کرد و توانست در این گیم با نتیجه 2۵ بر ۲۲ نتیجه را ۲بر۱ کند.
در ست چهارم نیز شاگردان وکیلی نمایشی بسیار خوب انجام دادند و در مقابل تیم تایلند به برتری ۲۵ بر ۱۹ رسیدند تا با نتیجه ۳بر ۱ خودرا برنده این مسابقه بنامند.

بر خلاف بازی های قبلی بازی تیم ملی ایران با حمایت پرشور هواداران همراه بود که تشویق های این هواداران نقش بسیار بالایی در نمایش خوب شاگردان وکیلی داشت.

مالزی 3- 0 ترکمنستان
تیم نوجوانان مالزی توانست در 3 ست پیاپی حریف خود را شکست دهد.

آخرین دیدار از روز نخست مسابقات والیبال نوجوانان آسیا و انتخابی جهان بین دو تیم مالزی و ترکمنستان در سالن شهید صمد اقدمی برگزار شد.
پاواریت موزیکا از تایلند و مایکل سامی داس از کشور هند قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. کاپیتان تیم والیبال ترکمنستان بدلیل اعتراضات مکرر به داور بازی، کارت زرد دریافت کرد.
تیم مالزی توانست در 3 ست پیاپی با نتایج 25 بر 18، 25 بر 11 و 28 بر 26 حریف خود را شکست دهد.
گفتنی است تیم ترکمنستان فردا استراحت می‌کند اما مالزی باید در سالن پورشریفی به مصاف تیم قطر برود.

پاکستان 3-0 نیوزیلند

دو تیم نیوزیلند و پاکستان در اولین دیدار از مرحله گروهی دوازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان آسیا از گروه E به مصاف هم رفتند. این دیدار در سالن شهید صمد اقدمی برگزار شد و چو جون هو از کشور کره جنوبی و احمد الرجمی از کشور عمان این دیدار را قضاوت کردند.
تیم نوجوانان پاکستان توانست در 3 ست پیاپی با نتایج 25 بر 18، 25 بر 12 و 25 بر 14 تیم نیوزیلند را در تنها دیدار گروه E شکست دهد.
دیگر تیم این گروه ازبکستان در تبریز حاضر نشد و تیم پاکستان باتوجه به برد مقابل نیوزیلند، به عنوان تیم اول و نیوزیلند هم به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعدی مسابقات صعود کردند.

ژاپن 3 -0 چین

دیدار بین دو تیم ژاپن و چین از دوازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان آسیا ساعت ۱۶:۰۰در سالن پورشریفی تبریز برگزار شد. این دو تیم مسابقه اول گروه B را در مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان اسیا برگزار کردند.

در ست اول این مسابقه تیم ژاپن با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ در مقابل تیم چین به برتری رسید.در ست دوم ‌نیز بازیکنان ژاپن با فشار زیاد بر روی حرف توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ برنده این ست نیز باشند.در ست سوم تیم‌ژاپن توانست با گرفتن نتیجه ۲۵ بر ۱۸ با نتیجه ۳ بر صفر برنده این دیدار باشد.

هند 3 - 1 عمان

دیدار بین دو تیم هند و عمان از دوازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان آسیا در سالن شهید صمد اقدمی تبریز برگزار شد. دو تیم اولین دیدار گروه D این مسابقات را برگزار کردند.
قضاوت این دیدار برعهده هونگ چی یانگ از کشور هنگ کنگ و تیم هولس از کشور نیوزیلند می‌باشد.
تیم هندوستان توانست در 2 ست ابتدایی با نتایج 25 بر 16، 25 بر 18 مقابل عمان پیروز شود اما تیم نوجوانان عمان توانست روال بازی را تغییر داده و در ست سوم با نتیجه 25 بر 21 حریف خود را شکست دهد.
تیم هند در ست چهارم توانست با نتیجه 25 بر 16 شکست داده و صدرنشین گروه D مسابقات شود.
گفتنی است هند در دیدار دوم باید فردا به مصاف تیم قزاقستان رفته و تیم عمان استراحت می‌کند.

استرالیا 3 - 1 هنگ کنگ

در اولین دیدار گروه یک مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا درسالن پورشریفی تبریز ،دو تیم استرالیا و هنگ کنگ به مصاف هم رفتند که ست اول با برتری ۲۵ بر ۱۹ به سود تیم استرالیا تمام شد.در ست دوم تیم هنگ کنگ توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ رقیب خود را شکست دهد اما این استرالیا بود که در ست سوم بانتیجه ۲۵ بر ۱۸ از رقیب خود سبقت گرفت.در ست چهارم تیم استرالیا با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ بر رقیب خود غلبه کرد و توانست ۳بر۱ برنده اولین مسابقه گروه A باشد.

این مسابقه با قضاوت اصغر میرزایی از ایران و نوژان اومیرزاک از قزاقستان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار