امام جمعه اسلامشهر:

در رأس همه تروریست‌ها و ناقضان حقوق بشر، آمریکای تروریسم پرور است

اسلامشهر (پانا)-امام جمعه اسلامشهر گفت :ملت مظلوم یمن که این‌همه مصائب و گرسنگی را تحمل می‌کند ،به دلیل حمایت آمریکا از عربستان است.

کد مطلب: ۸۳۳۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
در رأس  همه تروریست‌ها و ناقضان حقوق بشر، آمریکای تروریسم پرور است

حجت الاسلام محمدعلی نوروزی در خطبه‌های نماز جمعه هشتم تیر97 با توصیه همگان به تقوای الهی اظهارکرد: خداوند به بندگان و مؤمنان خطاب فرموده تقوا پیشه کنیدو یکی از وظایف ما این است که واجبات و محرمات را بشناسیم.

وی در ادامه با اشاره به جنایات آمریکا و عربستان و متحدانش در یمن گفت: ملت مظلوم یمن که این‌همه مصائب و گرسنگی را تحمل می‌کند به دلیل حمایت آمریکا از عربستان است. غرب دلارهای نفتی عربستان را می‌گیرد و اسلحه می‌دهدو بنابراین در رأس تروریست‌ها و ناقضان حقوق بشر، آمریکای تروریسم پرور است.

امام‌جمعه اسلامشهر با توجه به در پیش بودن روز قلم ،تصریح کرد: خداوند از واژه مفرد قلم دو بار در قرآن کریم یکی در سوره علق و دیگری در سوره قلم یادکرده و خداوند که در رابطه با قلم صحبت می‌کند ارزش آن را می‌رساند. نقش قلم از نقش زبان، شمشیر و دلار، بیشتر است وبا استفاده از قلم تجربه‌های قرن‌های پیشین را به نسل‌های بعد می‌توان منتقل کردو با استفاده از قلم می‌توان افرادی را استعمار یا بیدار یا ملتی را ذلیل یا عزیز کرد.

نماینده ولی‌فقیه در اسلامشهر با اشاره به پخش شایعات بی‌اساس در فضای مجازی مبنی بردرآمد میلیاردی مصلی و ستاد نماز جمعه از منابع مختلف گفت: از سال ۷۲ که زمان تأسیس مصلی بوده، تاکنون هیچ هزینه میلیاردی ما ندیدیم.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار