برانکو: تیم ملی ایران در جام جهانی مربی برنده‌ای مانند دالیچ نداشت

تهران (پانا) - سرمربی پرسپولیس علت صعود نکرده ایران به یک‌هشتم نهایی جام جهانی را حضور نداشتن سرمربی بزرگ در این تیم دانست.

کد مطلب: ۸۳۳۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برانکو: تیم ملی ایران در جام جهانی مربی برنده‌ای مانند دالیچ نداشت

برانکو ایوانکوویچ که در طی سال‌ها حضور در ایران نشان داده است مربی جنجالی نیست و کمتر سعی می‌کند وارد حاشیه شود، این بار در مقابل اتهامات کارلوس‌کی‌روش، سرمربی تیم ملی، نتوانست ساکت بنشیند. او که پرسپولیس را برای اردوی پیش فصل راهی کرواسی خواهد کرد در گفت‌وگو با روزنامه جوتارنی‌لیست در واکنش به این اتهام کی‌روش که گفته است برانکو در راه مسیر آماده‌سازی تیم ملی ایران سنگ‌اندازی کرده است، گفت: مجبور شدم چهار سال تمام سکوت کنم اما اکنون وقت آن رسیده است که به او مستقیم جواب دهم. البته رفتار کی‌روش برای ما عجیب نیست زیرا همه ما می‌دانیم او از کدام فرهنگ و کشور آمده است. او مقابل هر مربی با دانشی که در ایران حضور دارد چنین رفتاری را انجام می‌دهد. با کرانچار هم این رفتار را کرده بود. هر چند منظورش از این رفتار را متوجه نمی‌شوم، تعجب نمی‌کنم.

وی درباره نتایج تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: تیم ملی ایران در جام جهانی نشان داد بازیکنان بزرگی را در اختیار دارد، اما مربی برنده‌ای همچون زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، نداشت. دالیچ بعد از پیروزی 3 بر صفر مقابل آرژانتین دو پیشنهاد از آسیا دریافت کرده است و بسیاری انتظار دارند او سرمربی تیم ملی ایران شود، به همین خاطر است که کی‌روش ترسیده است.

برانکو درباره حضور تنها دو بازیکن از پرسپولیس در فهرست تیم ملی گفت: سید جلال حسینی کاپیتان ما که در بازی با الجزیره امارات گل صعود ما را به ثمر رساند باید به جام جهانی می‎‌رفت اما کی‌روش از دیدن موفقیت باشگاه‌های ایران خوشحال نبود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار