افتتاحیه برنامه های اوقات فراغت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

ثبت نام 230 هزار دانش آموز آذربایجان شرقی در پایگاه های اوقات فراغت

نشاط و شادابی دانش آموزان در تابستان

تبریز (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از ثبت نام 230 هزار دانش آموز استان در پایگاه های اوقات فراغت خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۲۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام 230 هزار دانش آموز آذربایجان شرقی در پایگاه های اوقات فراغت

طاهر علمی در آیین افتتاح فعالیت های تابستانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در هنرستان تربیت بدنی سعی گفت: برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان به طور کلی درپنج محورمهارت ارتباطی، معرفتی، مهارت های حرفه ای ،مهارت های فرهنگی، هنری، مهارت های اقتصادی و اشتغال زایی ومهارت های ورزشی و سلامت برنامه ریزی شده است.

وی افزود: ۴۰۰ رشته در استان برای رسیدن به هدف والای آموزش پرورش در ایام تابستان در سامانه همگام برنامه ریزی شده است که دانش آموزان می توانند برای غنی سازی اوقات فراغت درآن ثبت نام کنند.

علمی از جذب ۲۳۰هزاردانش آموز در فعالیت های تابستانی امسال خبر داد و اضافه کرد : در راستای رشد استعدادهای دانش آموزان پیشرفت هایی نسبت به سال های گذشته دیده در برنامه های امسال مشاهده می شود.

اوقات فراغت فرصت یا تهدید

زرین رادبه مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه تبریز گفت: یکی از حساس ترین اوقات افراد، اوقات فراغت است که همانند شمشیردولبه می ماند که هم تهدید و هم فرصت است.

وی ضمن تاکید برنشاط و شادابی در تابستان بر ضرورت وجود تربیت نیز اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا آموزش و پرورش برنامه هایی برای اوقات فراغت دارد که از جمله پایگاه های تابستانی مدارس است که با هدف پرورش استعداد و با رویکرد هر دانش آموزیک مهارت فعالیت می کنند.

رادبه افزود:کانون های فرهنگی وتربیتی، دارالقرآن ها، مدارس و سالن های ورزشی برای ثبت نام دانش آموزان در ایام تابستان آماده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار