برگزاری مسابقه نقاشی در روستای فروتقه کاشمر

کاشمر (پانا)- با حضور اعضای شورای اسلامی، دهیار و جمعی از مسئولین و معتمدین روستا و شرکت حدود 100 نفر از نونهالان و دانش آموزان دبستان های پسرانه الهام شریعت و حمزه روستای فروتقه مسابقه نقاشی در دفتر راهبردی روستای فروتقه برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۳۲۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه نقاشی در روستای فروتقه کاشمر

مسابقه نقاشی ویژه سن 4 الی 12 سال در دفتر راهبردی روستای فروتقه برگزار شد. در این مراسم ابوالفضل دلدار مجری برنامه شعر ضامن آهو را قرائت نمود و ضمن تشکر از برگزار کنندگان مراسم بویژه دهیاری و شورای اسلامی فروتقه از حاضرین خواست بر اساس شعر ، مسابقه نقاشی را شروع کنند و تمام نونهالان و دانش آموزاناز آنچه که از شعر زیبای ضامن آهو که گوش فراداده اند می فهمند طراحی کنند.

حجه الاسلام دلدارامام جماعت ومسئول برگزاری مسابقه در گفتگویی صمیمی با خبرنگار پانا در مورد هدف این مسابقه گفت: ما می خواهیم کار فرهنگی انجام دهیم و با فعالیت های هنری استعداد دانش آموزان شکوفا و به صورت غیر مستقیم مسائل دینی و مذهبی آموزش داده شده و جلو تهاجم فرهنگی را می شود گرفت.

دلدار در ادامه افزود: این برنامه از طرف کتابخانه کشوری بوده است و برگه های نقاشی ازتهران فرستاده شده وتمام موضوعات مربوط به مباحث دینی و فرهنگی است.

وی افزود: حدود 100 دانش آموز در این مرحله از مسابقه شرکت کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار