دوره مجازی تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

تهران (پانا) -دوره مجازی تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی (کرامت) با رویکرد به نقش معلم در سند تحول بنیادین براساس تفاهم‌نامه همکاری مشترک دانشگاه فرهنگیان و مجتمع امام صادق (ع) برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۳۲۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
دوره مجازی تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، طبق تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دانشگاه فرهنگیان و مجتمع امام صادق (علیه‌السلام)، دوره تربیت مربی تراز انقلاب اسلامی (کرامت) با رویکرد به نقش معلم در سند تحول بنیادین، برگزار می‌شود.

مدرسه آرمانی و نحوه تعامل آن با خانواده، نسبت انسان شناسی مدرن با تربیت اسلامی، جریان شناسی فرهنگی نظام آموزش و پرورش، اصول و راهکارهای تربیت جهادی، نظریه فطرت و تربیت توحیدی، یادگیری تعاملی در مدرسه پنهان و روانشناسی رشد اسلامی سرفصل‌های این دوره است.

همچنین اعطای گواهی آموزش ضمن خدمت از سوی وزارت آموزش و پرورش به دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و معلمان آموزش و پرورش شرکت‌کننده در این دوره، ثبت‌نام رایگان برای دانشجو معلمان دارای رتبه‌های برتر کنکور سراسری (رتبه‌های زیر 1000)، اعطای 40 درصد تخفیف به دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان، بازگشت هزینه دوره به سه نفری که بالاترین رتبه‌ها را در دوره کسب کنند از مزایای شرکت در این طرح است.

مهلت ثبت‌نام دوره کرامت تا تاریخ 15 تیر و در سایت karamatnama.com است و خود دوره از 16 تیر تا 7 شهریور برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار