معاون پرورشی آموزش و پرورش: در فضای کنونی جامعه به انس و الفت با قرآن نیازمندیم

مشهد (پانا) - معاون پرورشی وفرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز در فضای کنونی جامعه و اتفاقاتی که در حال وقوع است به انس و الفت با قرآن نیازمندیم زیرا تنها راه نجات جامعه و نسل جوان ما و ماندگاری در مسیر سعادت ایجاد یک پیوند عمیق و اثر بخش با قرآن، عترت و نماز است.

کد مطلب: ۸۳۲۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی آموزش و پرورش: در فضای کنونی جامعه به انس و الفت با قرآن نیازمندیم

علیرضا کاظمی عصر امروز در آیین افتتاحیه سومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز گفت: انس با قرآن در آموزش و پرورش را اولویت قرار دادیم و اقدامات مهمی را در همین راستا طرح ریزی کردیم که مسابقات قرآن فرهنگیان نمونه‌ای از آن است.

وی ادامه داد: این جریان بزرگ قرآنی اهداف متعددی را دنبال می‌کند که حمایت از چهره‌های قرانی و ایجاد شبکه قرآنی در بین فرهنگیان از جمله این اهداف است پس انتظار داریم هر کدام از فرهنگیان حاضر در این رویداد خود محور جریان‌های قرآنی باشند و نهضت آموزشی قرآن را احیا کنند و استفاده از تمام ظرفیت‌های آموزش و پرورش در راه توسعه فرهنگ قرآن و عترت را در دستور کار قرار دهند.

کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم در کنار نخبه پروری در حوزه فعالیت‌های قرآنی نگاه عمیق‌تر و وسیع‌تری به آموزش‌های عمومی قرآن داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار