رنکینگ جدید پاراتکواندو جهان؛ سه ایرانی صدرنشین شدند

تهران (پانا) - جدیدترین رنکینگ جهانی پاراتکواندو از سوی فدراسیون جهانی اعلام و بر اساس آن نبوی، صاقیان‌پور، نریمانی، بهرامی آذر، پوررهنما و عزیزی در میان برترین‌های جهان قرار گرفتند.

کد مطلب: ۸۳۲۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
رنکینگ جدید پاراتکواندو جهان؛ سه ایرانی صدرنشین شدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فدراسیون جهانی، رنکیتگ پاراتکواندوکاران را در ماه «ژوئن» 2018 اعلام کرد که بر اساس آن مهتاب نبوی نخستین نماینده بانوی پاراتکواندو، سعید صادقیان‌پور، احمد نریمانی، مهدی بهرامی آذر، مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی توانستند در میان برترین‌های جهان بدرخشند.

در رنکینگ اعلام شده امتیازات مسابقات قهرمانی آسیا 2018 - ویتنام محاسبه شده است؛ "مهتاب نبوی" نخستین بانوی پاراتکواندوکار کشورمان که در رقابت‌های آسیایی و در اولین تجربه توانست یک مدال طلا و یک برنز کسب کند با 40 امتیاز در رده سوم وزن 61- کیلوگرم (K41) قرار گرفت.

با توجه به اینکه در وزن مهتاب نبوی تعداد شرکت کننده‌ها به حد نصاب نرسید، این هوگوپوش در کلاس بالاتر نیز مبارزه کرد اما در کلاس خود نیز مدال طلا کسب کردند.

"سعید صادقیان‌پور" در وزن 61- کیلوگرم (42 K) با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا و 281 امتیاز همچنان صدر جدول را در انحصار خویش دارد."سجاد جوانبخت" در این وزن و کلاس 44 با 57/05 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.

"محمدرضا شعبانی" در وزن 75- کیلوگرم (42 K) با تصاحب مدال برنز آسیا 2018 و کسب 32/45 امتیاز و با 4 پله صعود رده دوازدهم را به خود اختصاص داد."مهدی کردلو" دیگر نماینده این وزن با 8/64 در رده بیستم قرار دارد.

"احمد نریمانی" هوگوپوش وزن 75+ کیلوگرم (42 K) نیز که طلای قهرمانی آسیا را کسب کرده با 223/40 امتیاز و یک پله صعود در صدر جدول قرار گرفت.

"مهدی بهرامی آذر" در وزن 75+ کیلوگرم (K43) با کسب مدال طلای رقابت‌های آسیایی و 40 امتیاز صدرنشین شد. با توجه به اینکه در وزن بهرامی آذر تعداد شرکت کننده‌ها به حد نصاب نرسید، این تکواندوکار در کلاس بالاتر نیز مبارزه کرد اما در کلاس خود نیز مدال طلا بدست آورد.

"مهدی پوررهنما" در وزن 75- کیلوگرم (44 K) با کسب عنوان قهرمانی در آسیا و 339 امتیاز و با اختلافی بسیار زیاد با نفر دوم همچنان در رده نخست قرار دارد."محمود جعفرزاده" نیز که به تازگی در کلاس K44 مبارزه می‌کند با 105/65 امتیاز در رده پنجم جای گرفته است. علیرضا بخت در این وزن نیز در رده پنجاه و یک قرار دارد.

"اصغر عزیزی" پاراتکواندوکار وزن 75+ کیلوگرم (K44) که مدال نقره قهرمانی آسیا را در کارنامه خود ثبت کرده است با 197/92 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد. "حامد حق‌شناس" دیگر نماینده کشورمان در این وزن که در میان مدعیان موفق به کسب مدال طلا شد با 49/07 امتیاز و با 19 پله صعود رده سیزدهم را به اخود اختصاص داد. "محسن عبدی" در این وزن نیز جایگاه 27 را در اختیار دارد.

"محمدرضا شعبانی" در وزن 75- کیلوگرم (K42) نیز که برنز آسیا را در کارنامه خود ثبت کرد با 4 پله صعود رده دوازدهم را به خود اختصاص داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار