صداقت، اعتماد، پیگیری و پشتکار موجب موفقیت در کار می شوند

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در نشست هم اندیشی کارشناسان و مدرسین سازمان دانش آموزی خراسان رضوی گفت: آنچه موجب موفقیت میشود صداقت، اعتماد، پیگیری و پشتکار در کار است.

کد مطلب: ۸۳۱۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
صداقت، اعتماد، پیگیری و پشتکار موجب موفقیت در کار  می شوند


علیرضا مالک اشرفی، در نشست مدرسین و کارشناسان سازمان دانش آموزی استان گفت: در تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی فعالیت ها خالصانه و بی چشم داشت است و این بر اثر گزاری کار می افزاید. آنچه باعث موفقیت در عمل میشود صداقت، اعتماد، پیگیری و پشتکار است.

وی با نظر بر اینکه صداقت یکی از عوامل ایجاد اعتماد است تاکیر کرد: اگر صداقت در کار، میان همکاران و مسیولین باشد، اعتماد نیز در عمل بوجود می آید و ثمره آن رویت واضح پشتکار در فعالیت های یک سازمان می شود.


مالک اشرفی تشریح کرد: باید در نظر داشته باشیم که در دسترس بودن یکی از مهم ترین عوامل انجام کارهاست، درصورتی که در دسترس مربیان باشیم جزء اشخاص موفق میشویم و توان دفاع از عملکرد سازمانی خود را داریم.

وی با توجه بر اینکه مرام سازمانی یکی از خصلت های واجب یک مربی تشکیلاتی است اظهار کرد: گاهی باید با روشی جدید راهکاری نو ارائه داد و سبک تصمیم گیری را هدایت کرد، تلاش ما در سازمان دانش آموزی این است که از حرف ها و شعار ها بپرهیزیم و به عملکرد و کارهای عملی بپردازیم، بعضا شعارهایی مطرح میشود که در آنها به محدودیت ها و منابع و امکانات در دسترس توجهی نمیشود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار