در جمع مدیران مدارس ابتدایی شهرک ها:

مدیر آموزش و پرورش نیشابور: مدرسه مولد سرمایه اجتماعی یک منطقه است

نیشابور (پانا) - جلسه مدیران مدارس ابتدایی مناطق شهرک نشین نیشابور با هدف بررسی اوضاع ثبت نام دانش آموزان و مشکلات موجود در مدارس این مناطق در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۱۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش نیشابور: مدرسه مولد سرمایه اجتماعی یک منطقه است

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این جلسه با تاکید بر اهمیت دوره ابتدایی و پیگیری های بی اندازه خانواده ها در امور مربوط به دوره ابتدایی، این دوره تحصیلی مهم و حیاتی را عامل توسعه یافتگی و پیشرفتگی یک جامعه معرفی کرد و گفت: یکی از عوامل رشد جوامع پیشرفته و مدرن امروزی، توجه به این دوره تحصیلی بوده است که متاسفانه در جامعه ما گاها سیاست های شتابزده، کمبود فضای فیزیکی و عدم توازن نیروی انسانی مانع از این رشد شده است که امیدواریم با برنامه ریزی و تدبیر، این شکوفایی و بالندگی به زودی مشاهده شود.
حسین مهرابادی افزود: من به مشکلات موجود در مدارس ابتدایی به ویژه شهرک ها به طور کامل واقفم اما شماباید با درایت، اخلاق شایسته، صبر و نظم در امور، ثبت نام دانش آموزان را به طور کامل مدیریت کنید.
وی ادامه داد: مهمترین کاری که امروز در راس کارهای شما قرار دارد، ثبت نام دانش آموزان و انجام پروژه مهر است که انتظار داریم این دو موضوع به بهترین شیوه ممکن در مدارس اجرایی شود.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: جایگاه مدیریت و سلسله مراتب در مدارس باید حفظ شود، در سال جاری دو هزار دانش آموز به مجموعه ابتدایی افزوده خواهد شد و با نظر به اینکه در سال تحصیلی آینده، نیروهای متوسطه که در ابتدایی شاغل بوده اند به دوره خود بر می گردند و این امر باعث ایجاد مشکلاتی خواهد شد که در راستای رفع این مشکلات باید اقدامات اساسی لحاظ شود.
مدیر آموزش و پرورش نیشابور در پایان گفت: فضاهای آموزشی را زیبا سازی کنید، دانش آموزان مستعد و محروم را کمک کنید تا در تحصیل خود موفق باشند و مشکلی در ثبت نام نداشته باشند، مدارس را تبدیل به محیط امن پایگاه های اوقات فراغت کنید و در واقع
شما فرماندهان مرزهای تعلیم و تربیت هستید پس به گونه ای رفتار کنید که جایگاه رفیع فرهنگ و فرهنگیان همواره در جامعه رشد در بالندگی تمام باقی بماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار