رضایت نسبی شهروندان البرزی از عملکرد آبفا
کرج(پانا) - روابط عمومی آبفای شهری البرز اعلام کرد: ۸۰ درصداز شهروندان از خدمات رسانی وعملکرد شرکت آبفای البرز درسال ۹۶ راضی هستند.
روابط عمومی آبفای شهری البرز اعلام کرد: طی یک پژوهش ونظرسنجی انجام شده درنیمه دوم سال ۱۳۹۶ ،که روی حجم نمونه۸۵۰ نفری از مراجعان به امور وادارات تابعه ی این شرکت صورت گرفت،۸۰ درصد از آنها از نحوه عملکرد آبفا درحوزه های مختلف اعلام رضایت کردند.
پاسخگویان به نظرسنجی،پاسخ خود را درخصوص نحوه برخورد مدیران وکارکنان، نقش پول وپارتی درانجام بهتر کارها، انتقاد پذیری کارکنان، مقایسه ی نحوه عملکرد آبفا نسبت به سایر مراکز اداری، سرعت ارایه خدمات، کیفیت اطلاعات، نحوه راهنمایی ماموران انتظامات و اطلاعات، سادگی عمل وشفافیت اداری، احساس مسئولیت وتعهد کارکنان، کارایی وتخصص کارکنان، امکانات وتجهیزات آبفا، بهداشت ونظم محیط اداری، انجام خدمات درموعد مقرر و ... اعلام کردند.
براساس این گزارش، بیشترین دلیل مراجعه افراد مورد بررسی به آبفا با ۱۹ درصد مربوط به درخواست انشعاب آب و سپس اشتباه درمبلغ قبض با ۱۶ درصد بوده است وبراساس آزمون »فریدمن»از میان عوامل مختلف موثر برافزایش رضایت مردم، «نحوه برخوردار کارکنان»، «بهداشت محیط» بیشترین تاثیر را درافزایش رضایت شهروندان داشته اند.
این گزارش حاکیست، شهروندانی که به کوهسار، نظرآباد، طالقان، چهارباغ وماهدشت مراجعه کرده اند، بیشترین میزان رضایت را بیان کرده اند.
ارسال دیدگاه