استاندار تهران تاکید کرد :

رفع مشکلات 9کارخانه و واحد تولیدی شهرستان پاکدشت

پاکدشت( پانا)- استاندار تهران در نشستی با مدیران ٩ کارخانه و واحد تولیدی شهرستان پاکدشت دستوراتی در خصوص رفع مشکلات این واحدها صادر کرد.

کد مطلب: ۸۲۹۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
رفع مشکلات  9کارخانه  و واحد تولیدی شهرستان  پاکدشت

محمدحسین مقیمی استاندار تهران از سال گذشته تاکنون در سفر به شانزده شهرستان استان تهران،تعداد زیادی از شهرک های صنعتی و کارخانه‌های استان را مورد بازدید قرار داده و در این بازدیدها از نزدیک در جریان مشکلات صنایع و کارخانه‌ها قرار دارد که موضوع پیگیری رفع مشکلات کارخانه‌ها و صنایع یکی از مهمترین اقدامات از سوی استاندار می باشد.

نشست پیگیری رفع مشکلات کارخانه‌ها و صنایع شهرستان پاکدشت که پیش از این استاندار تهران در سفر به این شهرستان از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفته بود به ریاست استاندار و با حضور جمعی از مدیران و صاحبان صنایع و کارخانه‌های پاکدشت برگزار شد.

هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت گفت:مشکلات مربوط به پرداخت مالیات، تأمین ارز،نقدینگی و تأمین اجتماعی در کارخانه هایی با فعالیت های قطعه سازی خودرو، صنایع غذایی،لوازم خانگی و تأسیسات خانگی،تولیدظروف وتولید پوشاک در این نشست مطرح و با دستور استاندار به مدیران دستگاه های مربوطه، بخش زیادی از مشکلات کارخانه ها و صنایع مرتفع شد.

وی افزود: در این نشست تولیدکنندگان و صاحبان صنایع در شهرستان پاکدشت پیگیری‌های استانداری تهران برای رفع مشکلات صنایع را اثربخش دانسته و از پیگیری‌ها و دستورات استاندار تهران در این خصوص قدردانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار