مراسم گلریزان طرح ملی همای رحمت در ارومیه برگزار شد

مراسم گلریزان طرح ملی همای رحمت به همت معاونت داوطلبان آذربایجان غربی، در ارومیه برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۲۹۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مراسم گلریزان طرح ملی همای رحمت در ارومیه برگزار شد

در این مراسم که در تالار پردیس ارومیه برگزار شد، مدیرعامل هلال احمر استان، دبیر ستاد اجرایی گلریزان استان و خیرین و داوطلبان جمعیت حضور داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در این مراسم اظهار داشت: این جمعیت وسیله ای است که خیرین را به نیازمندان وصل می کند و تمام فعالیت ها و موفقیت های ما به دلیل اعتماد مردم به این نهاد انجام گرفته است.

محمودی اظهار کرد: این انتخاب نشانه اعتماد مردم و دولت به جمعیت هلال احمر بوده و این اعتماد با ارزشترین سرمایه برای ماست.

محمودی اصل زاده تصریح کرد: همانطور که در شرایط بحرانی و به هنگام وقوع حوادث، وظیفه جمعیت هلال احمر حضور به موقع در محل و ارائه خدمات امدادی است، در شرایط عادی نیز این جمعیت وظیفه دارد مناطق محروم را شناسایی کرده و با اطلاع رسانی به خیرین و داوطلبان، دستگیر ایتام و نیازمندان شوند.

محمودی اصل زاده از همکاری بیشتر سازمان داوطلبان با مجمع خیرین خبر داده و افزود: سازمان داوطلبان به عنوان دبیر مجمع خیرین کشور انتخاب شده و از این پس روابط ما بیش از پیش افزایش می یابد و امیدواریم به کمک شما خیرین گرامی در راه خدمت به ایتام و نیازمندان قدم برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار