مراسم اعتکاف رمضانیه دانش آموزی در شهر قدس برگزار شد

شهر قدس ( پانا ) - مراسم معنوی اعتکاف رمضانیه دانش آموزی در شهر قدس در مسجد حضرت قائم آل محمد (عج )منطقه به مدت سه روز برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۹۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مراسم اعتکاف  رمضانیه دانش آموزی در شهر قدس برگزار شد

مراسم معنوی اعتکاف رمضانیه در مسجد حضرت قائم آل محمد (عج) شهر قدس با حضور دانش آموزان پسر مقطع متوسطه دوره اول و دوم و بامحوریت آشتی با خدا و دوستی با اهل بیت(ع) برگزار شد.

در این مراسم معنوی محمد رضا بهمنش مدیر آموزش و پرورش شهرستان به همراه محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی ، مصطفی برجی کارشناس قرآن، عترت و نماز،محمود محمدی کارشناس اردوها و فوق برنامه حضور یافتند.
بهمنش مدیر آموزش و پرورش در این مراسم معنوی گفت: خوشا به سعادت کسانی که این توفیق نصیبشان شده تا باری دیگر مهمان سفره الهی در این مراسم پرفیض و معنوی شده اند.
وی ادامه داد: کسانی که این توفیق نصیبشان شده که در این مراسم شرکت کنند خیلی با کسانی که مشغول کارهای دیگری هستند فرق می کنند و شک نکنید که شماها انتخاب خداوند هستید.

وی ضمن آرزوی قبولی اعتکاف دانش آموزان اذعان کرد که دعاها و رازو نیاز شما دانش آموزان خالص تر و با صفا تر است قدر این موقعیت که نصیبتان شده را بدانید و حداکثر استفاده را از لحظات و اوقات این مراسم معنوی ببرید.

بهمنش افزود :اعتکاف دانش آموزی یکی از بهترین بستر های تربیت معنوی و معرفتی برای آینده سازان می باشد.

وی در ادامه بیان داشت :در عصر حاضر که دوره ازدحام انواع استرس ناشی از جهان مدرن است و هزاران تهدید و آسیب به واسطه تکنولوژی های نو متوجه هویت دینی و انقلابی نوجوانان و جوانان است ،پرداختن به امور معنوی از جمله بر پایی مراسم اعتکاف می تواند دانش آموزان را از نظر اعتقادی و ایمانی بیمه کند.

جلسات تلاوت قرآن کریم ،تشکیل حلقه های معرفت ،سخنرانی های مذهبی و اخلاقی، پاسخگویی به شبهات دینی دانش آموزان ،بر پایی نماز های جماعت از اهم برنامه های اعتکاف دانش آموزان در شهر قدس بود.

/خبرنگار :معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار