معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تاکید کرد:

اتخاذ تمهیدات لازم جهت اجرای پایه دوازدهم در شهرستانهای استان تهران

اسلامشهر (پانا)-جلسه قطبی روسای آموزش وپرورش شهرستانهای غرب استان تهران با حضور معاون آموزش متوسطه و مشاور مدیر کل و رئیس اداره ارزیابی عملکردو رسیدگی به شکایات اداره کل اموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۸۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
اتخاذ تمهیدات لازم جهت اجرای پایه دوازدهم در شهرستانهای استان تهران

در این جلسه که به صورت قطبی هرماهه در یکی از مناطق شهرستانهای استان تهران برگزار میشود،روسای آموزش و پرورش شهرستانهای بهارستان (نواحی 1و2)رباط کریم و چهاردانگه حضور داشتند.

میر رضا شفیع پور ،معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ،در حاشیه جلسه ودر گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران ، اظهار داشت :این جلسات به صورت تخصصی برگزار ویک معاون از سوی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان و به نمایندگی از طرف مدیرکل در آن شرکت مینماید و به تبادل نظر با روسای مناطق شرکت کننده در جلسه خواهیم پرداخت.

وی در ادامه و دررابطه با اجرای طرح پایه دوازدهم در سال جدید افزود:پایه دوازدهم ایستگاه آخر طرح 3-3-6 میباشد و با توجه به کیفیت و اهمیت آن از مهر 96جلسات تخصصی برگزار و به مناطق توصیه شد که دانش آموزان پایه دوازدهم باید در طول تابستان 97 مطالبی را فرا بگیرند و جهت دبیران نیز ابلاغ صوری صادر و با دوره های آموزشی که توسط ضمن خدمت برگزار میشود ،تاآمادگی لازم برای اجرای طرح مذکور را در سال تحصیلی جدید داشته باشیم.

شفع پور، در رابطه تامین فضاهای آموزشی برای اجرای پایه دوازدهم در سال تحصیلی 97 تاکید کرد :با برگزاری جلسات کمیته برنامه ریزی استان و مناطق تمهیدات لازم برای جابجایی مناسب واحدهای آموزشی اندیشیده شده است.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار