رئیس آموزش و پرورش عشایری استان کرمان:

ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی موجب تحقق اهداف نقشه راه اصلاح نظام اداری می شود

کرمان (پانا) - رئیس آموزش و پرورش عشایری استان کرمان گفت: ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی موجب تحقق اهداف نقشه راه اصلاح نظام اداری می شود.

کد مطلب: ۸۲۶۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی موجب تحقق اهداف نقشه راه اصلاح نظام اداری می شود

منوچهر امیرتیموری افزود: در تلاش هستیم اداره ای پویا، خلاق و برنامه محور داشته باشیم و از همین رو تحقق اهداف شاخص های عمومی و اختصاصی را در سال جاری با جدیت بیشتری دنبال می کنیم.

وی با اشاره به واحد های مختلف اداره گفت: با دقت در امتیاز خود در قسمت های مختلف شاخص های عمومی و اختصاصی، ابتدا نقاط قوت و ضعف واحد خود را شناسایی و سپس با تقویت نقاط قوت، نقاط ضعف را نیز ضمن بررسی دقیق، تقویت و کامل کنید.

رئیس آموزش و پرورش عشایری تاکید کرد: ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی موجب تحقق اهداف نقشه راه اصلاح نظام اداری خواهد شد که در گام اول ارتقاء اسطح رضایت جامعه هدف را به دنبال خواهد داشت .

وی ادامه داد: ارزیابی شاخص ها در واقع مراحلی است که طی آن نقاط قوت و ضعف دستگاه های اجرایی شناسایی می شود، این روش بدون شک نقش مهم و تاثیر گذاری در تبیین دستاورد های و جایگاه ادارات دارد .

امیرتیموری در ادامه صعود هشت پله ای آموزش و پرورش عشایری را در ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی ادارات آموزش و پرورش استان کرمان در سال قبل را بسیار خوب اما نا کافی دانست و تاکید کرد: جایگاه اصلی آموزش و پرورش عشایری باید اول باشد .

شایان ذکر است: در این جلسه کارشناسان سوالات و نیز مشکلات خود را در رابطه با شاخص های عمومی و اختصاصی بیان کردند و مقرر گردید به زودی جلسات دیگری جهت هماهنگی بیشتر برگزار شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار