انتصاب سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان شهرستان طالقان

طالقان (پانا) -مدیر کل راهداری و حمل  و نقل جاده ای استان البرز در حکمی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان شهرستان طالقان منصوب کرد.

کد مطلب: ۸۲۶۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان شهرستان طالقان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز در حکمی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان شهرستان طالقان منصوب کرد.

در مراسمی که با حضورصادقلو فرماندار طالقان ، جهانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز ، معاون فنی و نظارت و شهردار طالقان برگزارشد ، حامد پلگه بعنوان سرپرست اداره این شهرستان منصوب و از زحمات رضا رمضانی رئیس سابق این شهرستان تجلیل بعمل آمد .

در این مراسم فرماندار طالقان با تقدیر از تلاش های رمضانی رئیس سابق اداره راهداری شهرستان طالقان خواستار تعامل هرچه بیشتر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با این شهرستان شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز نیز با تقدیر از حمایت های فرماندار طالقان گفت:ارتقاء ایمنی جاده ها به خصوص محورهای روستایی و اصلی شهرستان طالقان از برنامه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز در شهرستان طالقان است که در حکم سرپرست جدید این شهرستان به آن اشاره شده است . گفتنی است :معاون راهداری اداره ساوجبلاغ و مسئول حفظ حریم راه های استان از سوابق کاری پلگه سرپرست جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای طالقان می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار