کارگاه آموزشی معاونین و مربیان پرورشی در چهاردانگه برگزار شد

چهاردانگه (پانا)- کارگاه آموزشی اوقات فراغت و پایگاه های تابستانی ویژه معاونین و مربیان پرورشی با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۶۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی معاونین و مربیان پرورشی در چهاردانگه برگزار شد

سعیده سید مومن رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه در این کارگاه بیان کرد: با توجه به تلاش دشمنان در تهاجم فرهنگی و برنامه های تعریف شده برای نسل جوان، باید با برنامه ریزی صحیح و مناسب در جهت بهینه سازی اوقات فراغت و مقابله با تهاجمات فرهنگی برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم با این هدف با دشمن مقابله کنیم.

وی در ادامه افزود: متاسفانه نگاه بسیاری از افراد به مقوله اوقات فراغت فقط سرگرم نمودن دانش آموزان به تفریح و کلاسهای آموزشی است در صورتی که پایگاه تابستانی مدارس بهترین فرصت در جهت بهسازی اخلاقی و تربیتی دانش آموزان، تقویت خود باوری و مسئولیت پذیری و مشارکت دادن دانش اموزان در اجزای فعالیتها می‌تواند باشد.

در ادامه فاطمه رمضانخانی کارشناس عترت، قرآن و اردوهای اداره آموزش و پرورش چهاردانگه نیز ضمن توضیح ثبت نام در سایت همگام، به برگزاری اردوی علوی در اردوگاه شهید منتظری اشاره کرد.

سپس بنفشه دمان، کارشناس امور تربیتی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه پیرامون نحوه دریافت کتاب طراحی مسیر زندگی و مرحله دوم مسابقه کتابخوانی دانایی و توانایی نیزتوضیحاتی ارائه داد.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار