طرح سنجش سلامت نوآموزان در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

شهرکرد (پانا) -مدیرکل آموزش وپرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: امسال بیش از 19هزار دانش آموزورودی به پایه اول ابتدایی و پیش دبستانی استان در طرح سنجش سلامت نوآموزان شرکت می کنند.

کد مطلب: ۸۲۵۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح سنجش سلامت نوآموزان در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

بهروز امیدی اظهار داشت: در راستای تحقق شعار عدالت آموزشی و ارتقاء درصد پوشش تحصیلی دوره ی ابتدایی در استان، اقدامات مختلفی در سطوح کشوری، استانی و منطقه ای صورت گرفته است. در همین راستا یکی از اقدامات مهم، اجرای برنامه ی فرآیند سنجش بدو ورود به پایه اول ابتدایی و پیش دبستانی می باشد. امسال 19هزار و 500 دانش آموزورودی به پایه اول ابتدایی و پیش دبستانی استان در طرح سنجش سلامت نوآموزان شرکت می کنند.

امیدی افزود: اجرای برنامه ی سنجش دانش آموزان پایه اول ابتدایی، یکی از اولین گام های شناسایی و هدایت صحیح دانش آموزان در نقاط مختلف شهری، روستایی و محروم استان به مدرسه می باشد.

وی خاطر نشان کرد: با استفاده از ظرفیت کارشناسی حوزه ی معاونت آموزش ابتدایی و اداره آموزش و پرورش استثنایی استان قصد داریم برنامه ریزی مطلوب تری را در جهت اجرای فرآیند سنجش دانش آموزان ورودی به پایه اول و پیش دبستانی در سال تحصیلی 98-97 داشته باشیم.

مدیرکل آموزش وپرورش استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: طرح سنجش سلامت نوآموزان امسال در 12 پایگاه سنجش سراسر استان از اواخر خرداد ماه آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

بهروز امیدی گفت: در پایگاه‌های سنجش، سلامت معاینات بهداشتی ، بینایی وشنوایی و آمادگی تحصیلی انجام می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار