گزینه‌های لیورپول برای خرید دروازه‌بان مشخص شد

تهران (پانا) – یورگن کلوپ برای پیدا کردن گزینه مناسب برای دروازه لیورپول گزینه‌هایی از برزیل و اسلوونی را مدنظر قرار داده است.

کد مطلب: ۸۲۵۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
گزینه‌های لیورپول برای خرید دروازه‌بان مشخص شد

به گزارش میرور؛ لیورپول شنبه شب در ورزشگاه شهر کیف با اشتباهات عجیب و وحشتناک کاریوس 3 بر یک مغلوب رئال مادرید شد و جام قهرمانی را به راحتی تقدیم کهکشانی‌ها کرد.

ضعف آشکار کاریوس که روی دو گل از 3 گل دریافت شده مقصر کامل بود باعث شده است تا یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول برای فصل آینده تیمش به فکر جذب گلری سطح بالا باشد تا این ضعف آشکار را برای فصل آینده لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا پوشش دهد.

در همین ارتباط لیورپولی‌ها دو گزینه مطرح را در لیست خرید خود قرار داده‌اند. آلیسون گلر 25 ساله باشگاه آ.اس.رم و تیم ملی برزیل گزینه اول یورگن کلوپ برای استخدام است، گفته می‌شود باشگاه رم برای صدور رضایت‌نامه آلیسون مبلغ 38 میلیون پوند می‌خواهد.

گزینه دیگری که لیورپول مدنظر قرار داده است جان اوبلاک 25 ساله است که در اتلتیکو مادرید و تیم ملی اسلوونی بازی می‌کند. البته جذب اوبلاک برای لیورپول هزینه بیشتری خواهد داشت؛ اتلتیکو مادرید برای صدور رضایت‌نامه این بازیکن مبلغ 80 میلیون پوند یعنی بیشتر از دو برای رقم رضایت‌نامه آلیسون درخواست کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار