در سال گذشت:

دانش آموزان و فرهنگیان گچساران ۹۶ رتبه استانی و ملی کسب کردند

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: دانش آموزان و فرهنگیان این شهرستان در یک سال گذشته ۹۶ رتبه علمی، فرهنگی و ورزشی کشوری و استانی کسب کردند.

کد مطلب: ۸۲۵۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان و فرهنگیان گچساران ۹۶ رتبه استانی و ملی کسب کردند

به گزارش خبرنگار پانا از کهگیلویه و بویراحمد،سید ظهیرالدین پورالحسینی افزود: دانش آموزان و فرهنگیان گچساران این رتبه ها را در حوزه های ورزش، علمی و فرهنگی کسب کردند.

وی اظهار کرد: از این تعداد ۲۰رتبه در سطح کشوری و بقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به دست آمده است.

وی بیان کرد:کسب ۳۰ رتبه زیر یک هزار در کنکور سراسری که ۲۴ نفر آنها در رشته پزشکی بودند از مهمترین موفقیت های دانش آموزان گچسارانی در سال تحصیلی گذشته بوده است.

مدیریت آموزش و پرورش گچساران امسال در دومین سال پیاپی رتبه مدیر برتر در اجلاس مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور را به دست آورد.

پورالحسینی ادامه داد: کسب رتبه کشوری در طرح جابر بن حیان از سوی دانش آموزان دختر ، رتبه اول درس پژوهی پایه سوم در سطح ملی، راهیابی چهار طرح به مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی، کسب رتبه اول کودکیاری از سوی دانش آموز دختر، راهیابی ۲۵ دانش آموز به مرحله کشوری مسابقات علمی و عملی هنرستان های کشور، مقام برتر کشوری در طراحی آزاد درس فرهنگ و هنر و کسب سه رتبه کشوری پرسش مهر از جمله موفقیت های دانش آموزان گچسارانی در یک سال اخیر بوده است.

پورالحسینی افزود: این موفقیت‌ها نشانگر تلاش معلمان و دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار