فرمانده انتظامی مهاباد:

انواع لوازم آشپزخانه و باطری قلمی قاچاق در مهاباد کشف شد

ارومیه (پانا)- فرمانده انتظامی مهاباد گفت: انواع لوازم خانگی و آشپزخانه قاچاق به ارزش 500 میلین ریال در مهاباد کشف شد.

کد مطلب: ۸۲۵۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
انواع لوازم آشپزخانه و باطری قلمی قاچاق در مهاباد کشف شد

رضا ظهیریان فرمانده انتظامی مهاباد با اشاره به توقیف یک دستگاه کامیون باری در مهاباد اظهار کرد: نیروهای انتظامی این شهرستان در حالی که مشغول انجام وظیفه خود مبنی بر کنترل رفت و آمد خودروهای عبوری بودند به کامیون مورد نظر به ظن حمل کالای قاچاق دستور ایست دادند.

وی با اشاره به اینکه خودرو پس از توقف به منظور بازرسی و مشخص شدن ظن نیروهای انتظامی مورد بازرسی قرار گرفت، عنوان کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده از این کامیون انواع لوازم خانگی و آشپزخانه قاچاق کشف شد که با ارزیابی‌های صورت گرفته ارزش ریالی آنها 500 میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه پس از کسب اخباری مبنی بر دپوی کالای قاچاق در یکی از انبارهای سطح مهاباد ماموران انتظامی برای مشخص شدن صحت خبر به محل موردنظر اعزام شدند، خاطرنشان کرد: با کسب مجوز قضایی و بازرسی از مکان مورد نظر 2 هزار لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط شد.

وی در ارتباط با کشف مواد سوختی قاچاق از نوع نفت سفید در مهاباد عنوان کرد: ماموریت برای کشف این مواد سوختی هم پس از کسب اطلاعاتی از سوی یکی از شهروندان صورت گرفت که طی آن 2 هزار لیتر نفت سفید کشف و یک نفر متهم نیز در این راستا دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

ظهیریان با اشاره به اینکه در یک بازرسی در یکی از محورهای مهاباد از یک دستگاه خودروی سواری تعدادی کالای قاچاق کشف شد، ابراز داشت: این کالاهای قاچاق شامل ۴۴۴ ثوب البسه و ۲ هزار و ۱۶۰ عدد باطری قلمی قاچاق بود که همه با دستور مراجع قضایی ضبط و به انبار فرستاده شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار