616 پرونده قاچاق کالا و ارز در آذربایجان غربی رسیدگی شد

ارومیه (پانا)- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای امسال، 616 فقره پرونده شامل بیش از 98 درصد پرونده های ورودی قاچاق کالا و ارز در شعب ویژه استانی رسیدگی و محکومیت های متهمان آنها در سریع ترین زمان ممکن صادر شده است.

کد مطلب: ۸۲۵۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
616 پرونده قاچاق کالا و ارز در آذربایجان غربی رسیدگی شد

محمد اقوامی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: از ابتدای سال جاری 628 فقره پرونده تخلفاتی قاچاق کالا و ارز در آذربایجان غربی تشکیل و به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال شده که از این تعداد، تنها 12 فقره باقی مانده است.

وی اظهار کرد: شعب ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی پس از رسیدگی به این پرونده ها متهمان را علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده به نفع دولت به پرداخت 85 میلیارد و 132 میلیون ریال جریمه محکوم کرد.

وی بیان کرد: علاوه بر ارزهای قاچاق که بیشتر به صورت دلار و یورو بوده، از جمله کالاهای قاچاق که برای قاچاقچیان آنها حکم صادر شده می توان به البسه، سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی، بدلیجات و کیف و کفش اشاره کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی اضافه کرد: ادارات تعزیرات حکومتی با همراهی یگان های انتظامی مستقر، در راستای توجه به تولید داخل مبارزه با قاچاق کالا را در دستور کار جدی خود دارد و این امر در جهت فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار امسال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار