فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی خبر داد:

کشف 50 کیلوگرم هروئین در گمرک مرزی تمرچین

ارومیه (پانا)- فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف 50 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و دستگیری 1 نفر متهم در گمرک مرزی تمرچین پیرانشهر خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۴۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد

سردار عزت الله رشیدیان فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با اعلام این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر، ماموران پست و کنترلی گمرک مرزی تمرچین هنگ پیرانشهر در حین کنترل ورود و خروج خودروهای ترانزیتی در پایانه مرزی به یک دستگاه تریلر تانکردار مشکوک و آن را در مدخل خروجی گمرک تمرچین متوقف کردند.

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات ماموران توانستند در تفتیش و بازرسی خودرو 50 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین که به صورت کاملا ماهرانه در تانکر خودرو جاسازی شده بود را کشف کرده و در این رابطه یک نفر سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی کنند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با بیان اینکه خدمت در نوار مرزی از ارزنده‌ترین خدمات است، اضافه کرد: حوزه کاری مرزبانی بسیار وسیع و گسترده است و ما باید از این فرصت خدمت گزاری بیشترین بهره را در راستای پیشبرد اهداف نظام و خدمت به مردم ببریم.

سردار رشیدیان با اعلام اینکه جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان غربی 967 کیلومتر مرز مشترک با کشورهای جمهوری آذربایجان، ترکیه و عراق دارد اضافه کرد: مرزنشینان و مرزبانان استان، با هوشیاری و دقت کامل اوضاع را تحت کنترل دارند و به طور شبانه روز و با جان و دل از مرزها حفاظت و پاسداری می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار