طرح «ضیافت الهی» در سطح بقاع متبرکه کرج

کرج (پانا) - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کرج از جزءخوانی قرآن کریم در ۴ امامزاده شاخص این شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۴۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح «ضیافت الهی»  در سطح بقاع متبرکه کرج

حسین مهدیان در تشریح این خبر گفت:جزءخوانی قرآن کریم هر روز ساعت ۴ بعد از ظهر در ۴ امامزاده شاخص شهرستان شامل امامزادگان محمد (ع)، طاهر(ع)، حیدر(ع) و حسن (ع) برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج افزود: اوقاف و امور خیریه همانند سال های گذشته در ایام ماه مبارک رمضان طرح «ضیافت الهی» را در سطح بقاع متبرکه و امامزادگان برگزار می کند.

وی تاکید کرد: رمضان، ماهی است که در آن قرآن نازل شد بنابراین رابطه ویژه ای میان قرآن و ماه رمضان وجود دارد؛ یعنی همان گونه که در فصل بهار، عالم طبیعت و انسان، شادابی خاص و حیاتی دوباره پیدا می کند، رمضان نیز بهار قرآن است.

مهدیان یادآور شد: دوستداران قرآن در این ماه بیش از پیش به قرآن نزدیک می شوند و با خواندن و یادگیری و فهمیدن معارف آن، به دل هایشان حیات مجددی می بخشند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کرج برگزاری محافل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه را از دیگر برنامه های این طرح برشمرد و بیان کرد:محفل انس ویژه با حضور نفر اول مسابقه بین المللی قرآن کریم، 'علیرضا رضایی' از افغانستان در ششم خرداد ماه درامامزاده حسن (ع) بعد از نماز ظهر و عصر برگزار می شود.

مهدیان، برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم با حضور مفسرین و اجرای طرح حفظ قرآن کریم را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و یادآور شد: از ابتدای اجرای این طرح در سال ۹۱ تا کنون ۱۵۰ نفر حافظ کل قرآن کریم در کرج داشته ایم، به علاوه بر اینکه حافظین جزء هم هنوز در حال حفظ کل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار