مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان: در سال تحصیلی آینده برنامه تعالی مدیریت در همه مدارس اجرا می شود

گرگان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گرگان گفت:در سال تحصیلی آینده برنامه تعالی مدیریت در کلیه مدارس اجرا می شود.

کد مطلب: ۸۲۳۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان: در سال تحصیلی آینده برنامه تعالی مدیریت در همه مدارس اجرا می شود

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گرگان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان تشکیل شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان ، یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی داشت و هدف از برگزاری این جلسه را قدردانی از زحمات چندساله نصرا... کشیری" مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان گرگان" و انتصاب بهجت تربتی نژاد به عنوان "مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان گرگان" بیان کرد و گفت : گرگان با توجه به موقعیتی که در استان دارد ، پیشانی فعالیت های آموزش و پرورش استان گلستان می باشد و نگاه آموزش و پرورش استان به گرگان از امتیاز ویژه ای برخوردار شده است که امیدواریم با همفکری و همدلی و برنامه ریزی بتوانیم شاهد تحولات چشمگیر در حوزه های مختلف مرکز استان باشیم .

احسان گوهری راد " مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان" گفت: یکی از سیاست های مهم آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی آینده برنامه تعالی مدیریت مدرسه می باشد که درکلیه مدارس می بایست اجرا گردد.

از جمله موارد مطرح شده در این جلسه ، استقرار پایه دوازدهم ، سالن های ورزشی ، استخر معلم ، اردوگاه دانش آموزی نشاط ، ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید ، سیستم ابلاغ همکاران ، فضاهای آموزشی ... بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار