سعادت دنیا و آخرت در درک مفاهیم قرآن و توسل به انبیاء الهی و ائمه معصومین (ع) است

تهران (پانا)- خانواده برتر قرآنی ،موفقیت و پیشرفت زندگی خود را مدیون درک مفاهیم قرآن و توسل به انبیاء الهی و ائمه معصومین (ع) دانستند.

کد مطلب: ۸۲۳۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
سعادت دنیا و آخرت در درک مفاهیم قرآن و توسل به انبیاء الهی و ائمه معصومین (ع) است

رضا دلاوری ،پدر خانواده برتر قرآنی در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران ، در غرفه خانواده برتر قرآنی وزارت آموزش و پرورش ودر بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اظهار داشت :از دوران جوانی خود با حضور در مساجد ، هیئت های مذهبی و افتخار خادم جمکران را داشتن ،بوسیله انس با قرآن مجید و اهل بیت (ع) زندگی خود را رنگ و بوی قرآنی دادم.

وی در ادامه افزود:پس از ازدواج و تشکیل زندگی ،نیز فرزندان من هم در مسیر زندگی قرآنی قرار گرفتند و خانواده خود را با توجه به شرایط فعلی جامعه و حضور دشمنان در فضای مجازی ناسالم ،خانواده ای موفق دانست .

زهرا دلاوری ، دختر خانواده که طلبه ودارای رتبه های برتر قرآنی در حوزه علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی میباشد ، تاکید کرد :من با دوستان خود که بعضی از آنها با من در زمینه های گوناگون هم عقیده نباشند ، بحث منطقی میکنیم و در نهایت با استدلال طرفین قانع و راضی میشوند.

مادر خانواده دلاوری نیز نقش والدین را در هدایت فرزندان در دوران فعلی و نجات از آسیب های اجتماعی موثر میداند و تصریح نمود:میبایست با فرزندان خود دوست باشیم و با کمک گرفتن از خداوند متعال و اهل بیت (ع) زندگی سالمی را داشته باشند.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار