آیین تجلیل از معلمین منتخب تربیت بدنی خراسان رضوی

مشهد (پانا)- آیین تجلیل از معلمین منتخب حوزه تربیت بدنی امروز با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و مشاور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۳۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از معلمین منتخب تربیت بدنی خراسان رضوی

صفدر سلطانی معاون تربیت بدنی و سلامت این سازمان همایش سپاس معلم ،ویژه معلمین تربیت بدنی استان عنوان کرد: اکنون با استمداد از ارواح طیبه معلمین شهید ورزشکار بازخوانی ماموریت ها و چشم انداز سند تحول بنیادین را مبنی بر برنامه محوری ،اخلاق محوری ،کیفیت و تخصص و استفاده از ظرفیت فکری معلمین و همکاران تربیت بدنی و ارتقا سطح تربیت بدنی و سلامت و مراقبت در برابر اسیب های اجتماعی را در دستور کار قرار دادیم تا در سرزمین حضرت امام رئوف شاهد تربیت انسان هایی وارسته و برخوردار از سلامت کامل جسم و روح باشیم.

همچنین محمد صبوری مشاور مالی معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در سخنانی از اختصاص 50 میلیارد ریال به ردیف بودجه های مستقل این حوزه خبر داد و گفت :طی پنج سال اخیر هیچ مبلغی به صورت متمرکز ملی برای اجرای طرح های این حوزه هزینه نشده است چراکه معتقدیم باید تمرکز زدایی با اجرای طرح ها در استان ها آغاز گردد و از همین روی خوشبختانه بودجه های خوبی نیز به استان ها اختصاص داده شده است.

قابل ذکر است در این همایش از 120 معلم منتخب حوزه تربیت بدنی به نمایندگی از 3 هزار معلم تربیت بدنی در سطح استان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار