در سومین شب ماه مبارک رمضان انجام شد؛

کمک ۱۴۰ میلیون تومانی مسئولان به ایتام البرزی

محمدشهر (پانا) - وزیر اطلاعات و مسئولان البرزی ضمن بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان کارآفرین در آئین گلریزان نیازمندان، حدود ۱۴۰ میلیون تومان به امور مسکن و جهیزیه ایتام البرزی کمک کردند.

کد مطلب: ۸۲۳۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
کمک ۱۴۰ میلیون تومانی مسئولان به ایتام البرزی

محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به برگزاری ضیافت افطار و هم نشینی مسئولان با یکصد یتیم تحت حمایت این نهاد در البرز گفت: حدود چهارصد خانوار ایتام تحت حمایت این نهاد در البرز در بخشهای مسکن، جهیزیه و هزینه‌های درمانی دارای وضع اضطرار هستند و برطرف کردن مشکلات این قشر یاری خیران و مسئولان را می‌طلبد.

وی بابیان اینکه حمایت از طرح‌های اشتغال مددجویان این نهاد در سال " حمایت از کالای ایرانی " می‌بایست توسعه پیدا کند، افزود: وزیر اطلاعات و مسئولان البرزی ضمن بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان کارآفرین در آئین گلریزان نیازمندان، حدود ۱۴۰ میلیون تومان به امور مسکن و جهیزیه ایتام البرزی کمک کردند.

محمدی فرد گفت: اعطای هدیه نقدی به ایتام از سوی وزیر اطلاعات و مسئولان و اهداء یک واحد مسکونی و یک فقره کمک‌هزینه جهیزیه توسط استاندار به ایتام ازجمله کمک‌های مسئولان حاضر در این مراسم بود.

مدیرکل کمیته امداد البرز بابیان اینکه در حاشیه این مراسم ۲۱ غرفه معرفی تولیدات خودکفایی مددجویان کارآفرین در معرض دید مسئولان قرار گرفت، گفت: وزیر اطلاعات و استاندار البرز در گفت‌وگوهای جداگانه با مددجویان مجری طرح‌های اشتغال از نزدیک در جریان روند توفیقات مددجویان تحت حمایت این نهاد در حوزه کارآفرینی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه به‌طورمعمول درآمد سالانه طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد البرز حدود ۱۵ درصد رشد دارد افزود: هم‌اکنون هزار و ۸۳۲ یتیم در طرح اکرام ایتام و دو هزار و ۴۸۲ فرزند مددجوی مشمول طرح محسنین از کمک‌های مستمر ماهیانه حامیان بهره‌مند هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار