جشنواره سفیران و مروجین سلامت در مدارس

زاوه (پانا) جشنواره سفیران و مروجین سلامت در مدارس زاوه با حضور مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزارشد .

کد مطلب: ۸۲۳۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره سفیران و مروجین سلامت در مدارس

جشنواره سفیران و مروجین سلامت در مدارس زاوه با حضور امام جمعه ، سرپرست فرمانداری ، بخشدار مرکزی ، فرمانده انتظامی ، روسای شبکه بهداشت و درمان و فرهنگ و ارشاد ،مدیر آموزش و پرورش و معاونت پرورشی ومالی در سالن اجتماعات اداره آموزش وپرورش زاوه برگزار شد .

امام جمعه شهرستان در این جشنواره با توجه به فزونی احادیث و روایات دین اسلام در خصوص طب اسلامی مطالبی را پیرامون سلامت جسم و جان و راههای پیشگیری از منظر اسلام ایراد نمود.

سرپرست فرمانداری زاوه نیز خطاب به سفیران و مروجین سلامت اظهار داشت: تغییر سبک و روش زندگی به سمت و سوی زندگی بانشاط و پرتحرک و تلاش در راستای تغذیه سالم و همچنین پیشگیری قبل از درمان از نکاتی است که باید در زندگی امروزه به آن توجه لازم را داشته باشید .

عابدی مدیر آموزش و پرورش زاوه ضمن تقدیر از فعالین حوزه سلامت عنوان داشت: از نعمت هایی که خداوند به ما ارزانی داشته نعمت سلامتی و تندرستی است که می بایستی مواردی را که باعث پایداری این نعمت الهی در بین احاد جامعه و نهادینه شدن آن در جامعه کنونی می شود بسط و گسترش دهیم تا نسلی جوان و پویایی را در آینده شاهد باشیم .

گفتنیست در پایان این مراسم از81 سفیر و مروج سلامت در مدارس با اهدا لوح یادبود و هدایای نفیس تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار