رئیس پلیس پایتخت اعلام کرد

دستگیری ۹۰۹ سارق، قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در طرح رعد ۱۱

تهران (پانا) - رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۹۰۹ نفر سارق،‌ مالخر، قاچاقچی کالا و خرده‌فروش مواد مخدر توسط مأموران ۱۱ سرکلانتری و ۸۵ کلانتری و پاسگاه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در طرح رعد 11 خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۲۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری ۹۰۹ سارق، قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در طرح رعد ۱۱

به گزارش روابط عمومی پلیس، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه اجرای طرح رعد ۱۱ گفت: با برنامه‌ریزی مفصل و کار اطلاعاتی مأموران ۱۱ سرکلانتری و ۸۵ کلانتری و پاسگاه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، طرح رعد ۱۱ برای برخورد و مبارزه با سارقان، مالخران، قاچاقچیان مواد مخدر، خرده‌فروشان و قاچاقچیان کالا به مرحله اجرا درآمد. در این راستا ۲۳۵ حکم قضایی برای ورود به مخفیگاه سارقان، قاچاقچیان،مالخران و خرده‌فروشان اخذ شد و ۵۴۴ سارق و مالخر دستگیر شدند؛ ۴۵ باند سارقان نیز شناسایی و متلاشی شد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به کشف ۳۲۵ دستگاه خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه مسروقه گفت:‌ ۶۲۲ پرونده سارقان، قاچاقچیان و مالخران تشکیل شد. همچنین ۱۷۲ سارق تلفن همراه، ۱۴۸ سارق سیستم پخش خودرو، ۱۹۸ سارق باندهای خودرو و ۱۹۰ سارق لاستیک و... در این طرح شناسایی و دستگیر شدند. ارزش ریالی اموال مسروقه مکشوفه را بیش از ۴۷ میلیارد ریال عنوان کرد.

سردار رحیمی ادامه داد: در این مرحله ۳۲۰ خرده‌فروش مواد مخدر نیز از سطح کوچه‌ها، خیابان‌ها و پارکها جمع‌آوری شده و ۲۳ کیلو و ۹۴۰ گرم مواد مخدر از آنها کشف و ضبط شد. در این طرح ۴۵ قاچاقچی کالا که به قاچاق دارو، پارچه، مشروبات الکلی،‌ لوازم خودرو، لوازم پزشکی، لوازم ورزشی و دخانیات مبادرت می‌ورزیدند نیز دستگیر شدند؛ ارزش ریالی اموال قاچاق مکشوفه بالغ بر ۳ میلیارد تومان است.

این مقام ارشد پلیس پایتخت به کشف یک قبضه کلت کمری، یک قبضه کلت شکاری، ۶ قبضه سلاح سرد و ۷۵ هزار انواع و اقسام سی‌دی غیرمجاز و ضدفرهنگی پرداخت و خاطرنشان کرد: ارزش ریالی کل کالاهای مکشوفه در طرح رعد ۱۱ حدود ۸ میلیارد تومان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار