رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

تمام خوبان عالم دوستان ملّت ایران اند

شهریار (پانا) - رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسرکشور،گفت: تمام خوبان، همه آزادی خواهان، عزتمندان و با شرافت ها از اقصی نقاط عالم دوستان و بسیاری از آنها عاشقان ملّت ایران اند.

کد مطلب: ۸۲۱۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
تمام خوبان عالم دوستان ملّت ایران اند

حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری، عصر دیروز، در یادواره سرزمین لاله ها، در شهرستان شهریار، افزود: امّا عربده کش ها، بی بندو بارها، قداره کش ها و بی ادب های عالم که مقامشان امروز در این ترامپ ابله خودش را نشان می دهد، دشمن ما هستند و باعث افتخار ماست که چنین دشمنی داریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور، دوستی با استکبار جهانی را باعث بدبختی دانست و اظهار داشت: عربستان سعودی یکی از خوارترین و بدبخت ترین نظام های منطقه و دنیاست که البته ما از این جهت خوشحال نیستیم و برای آنها آرزوی عزت داشتیم.

وی، مسئولین و نظام عربستان را نوکر و دست پرورده جماعت پست، عقب مانده از نظر اخلاقی و بی هویت از نظر شخصیتی، توصیف کرد و یادآورشد: اینجاست که همه آحاد جامعه و به ویژه نسل جوان باید سعی کند ارتباط روحی، فکری و آرمانی خودش را با شهدا حفظ کند، زیرا اگر این ارتباط حفظ شود، از خیلی خطراها مثل: نفوذ و تهاجم فرهنگی می توانیم به سلامت عبورکنیم.

میرزا محمد سلگی از فرماندهان و جانباز دفاع مقدس به عنوان دیگر سخنران این یادواره، خاطراتی از هشت سال رشادت ها و دلاوری های رزمندگان را در دفاع از میهن بازگو کرد و قاسم پناهی به مداحی و نوحه سرایی پرداخت.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، سرپرست این تشکل دانش آموزی در استان تهران، جمعی از خانواده های معظم شهدا، ائمه جمعه و جماعات، برخی مسئولان و مقامات محلی و جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان مدارس شهریار در این یادواره حضور داشتند.

در حاشیه یادواره سرمین لاله ها از کتابی با همین عنوان حاوی یادداشت هایی مربوط به 43 شهید دانش آموز در نمایشگاهی از آثار به جا مانده از شهدا، در دبیرستان امام خمینی(ره) شهریار رونمایی شد و از مزار شهید حمیدرضا زمان زاده دانش آموز شهیدی که به تازگی کتاب زندگی نامه اش توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران چاپ و منتشر شده بود، در مزار شهدای آستان امام زاده اسماعیل(ع) غبارروبی صورت گرفت.

/حبرنگار: امجد امیری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار