برگزاری  مراسم اختتامیه مسابقات فرهنگی و هنری دختران در شهر قدس

شهرقدس (پانا) -  مراسم اختتامیه مسابقات فرهنگی و هنری پایه متوسطه اول ویژه دختران  با حضور مسئولین آموزش و پرورش، مربیان و دانش آموزان در سالن همایش باقرالعلوم (ع)برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۰۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  مراسم اختتامیه مسابقات فرهنگی و هنری  دختران در شهر قدس


این مراسم در سالن همایش مجتمع باقرالعوم(ع) با حضورمحمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی، علی سلیمانی معاون آموزش ،صادق محمدی معاون امور مالی و پشتیبانی ،زهرا زراعت کار کارشناس مسئول فرهنگی هنری ،ایمانی و برجی کارشناس مسئول و کارشناس قرآن و عترت و نماز ،محمود محمدی و اکرم کریمی کارشناسان فرهنگی هنری اداره آموزش پرورش شهرستان قدس مربیان و دانش آموزان برگزار شد.
در ابتدای مراسم قاسمی در سخنانی گفت:موفقیت شما دانش آموزان باعث خرسندی ما است،مهم ترین موضوع شرکت شما در این مسابقات میباشد که باعث شناخت و شکوفایی استعداد های شما می شود؛من از تک تک مربیان عزیز شما تشکر و قدر دانی می کنم که باعث شدند امروز شما برای شهرقدس و مدرسه خودتان افتخار آفرینی کنید.
وی در ادامه افزود :رمز موفقیت این است که اول به دوستان خود کمک کنید و بعد به فکر خودتان باشید شما مطمئن باشید که ضرر نمی کنید زیرا ،بخشش بزرگ ترین نعمتی است که از طرف خداوند در اختیار شما دانش آموزان قرار گرفته پس به خوبی از آن استفاده کنید.
شایان ذکر است ،دراین مراسم ازدانش آموزان برتر در رتبه های اول و تا سوم مسابقات فرهنگی و هنری در سطح منطقه تجلیل بعمل آمد.
/ خبرنگار :علیرضا سرتیپی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار