فرشته کریمی: چهل دقیقه طلایی تا قهرمانی در آسیا زمان داریم

تهران (پانا) - ستاره تیم ملی فوتسال ایران معتقد است در فینال جام ملتها هر تیمی کمتر اشتباه داشته باشد برنده از زمین خارج می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۰۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
فرشته کریمی: چهل دقیقه طلایی تا قهرمانی در آسیا زمان داریم

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فرشته کریمی، عضو تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تیم ملی فوتسال بانوان ایران با هدف کسب عنوان قهرمانی به این رقابتها آمده و تمام سعی و تلاش خود را برای رسیدن به این هدف بکار می گیریم. تیم ایران روحیه پیروزی برابر ژاپن را دارد. اگر مقابل تایلند در فینال قرار می گرفتیم شرایط سخت تر بود اما الان با توجه به اینگه بازی سختی داریم، معتقدم هر تیمی کمتر اشتباه کند، پیروز میدان است.

وی ادامه داد: 40 دقیقه طلایی تا کسب عنوان قهرمانی زمان داریم و باید بهترین بهره را از این زمان باقیمانده ببریم. ژاپن تغییرات زیادی در تیم خود داشته و بهتر از دو سال گذشته است. بازی بسیار متفاوتی را در این تورنمنت از تیم آسیایی شاهد بودیم اما ما نیز بدون استرس و نگرانی برنامه هایی که کادر فنی تاکید داشته را اجرا می کنیم تا به هدفمان برسیم.

کاندیدای بهترین بازیکن آسیا در بخش فوتسال بانوان گفت: دو سال است که تمرینات مستمر و مداوم خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری می کنیم تا بتوانیم مدافع عنوان قهرمانی ایران باشیم.

وی درباره دیدار برابر ویتنام گفت: نیمه نخست دیدار برابر ویتنام 4 گل زدیم تا در نیمه دوم بازی راحت تری داشته باشیم. این تیم در نیمه دوم به بازی پاورپلی روی آورد و ما هدفمند و هوشمندانه به رقابت پرداخیتم تا بتوانیم پیروز شویم. شاید کسب نتیجه 5 بر صفر برابر ویتنام گویای این امر باشد که بازی راحتی بود اما باید بگویم رقابت برابر این تیم اصلا راحت نبود. بازی برابر چین هم بسیار سخت بود و به جرات می گویم که چین در سال های آینده حریف سرسختی در فینال برای ما محسوب می شود.

وی در پایان گفت: باید با جنگندگی و پشتکار به مصاف ژاپن برویم تا پیروز میدان شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار